INNELISTAN-SKOR

Klang

Här presenteras en ny kategori på bloggen, Innelistan. Det är många bloggare som kör just denna variant och jag kände att de kunde vara roligt att få sätta mina egna personliga betyg.

Upp-Penny Loafern är tillbaka. Det är den sko jag använder mest just nu och kommer fortsätta i höst. Jag tror vi kommer att få se många märken sattsa på just denna modell snart igen! Tänk på vilken loafer du väljer för de kan lätt se helt fel ut! Penny är hetast och stekar loafern är fortfarande fulast!
Mitten- Dans-skon, eller 50-tals modellen som vart het ett bra tag nu tycker jag håller ett tag till. Lätt att matcha till allt och ger inte ett för dressat intryck.
Ner-Ser fortfarande killar som går runt med sylvassa spetsar på skorna och de är de fulaste jag vet! Lagom är bäst och spetsigt är långtifrån lagom!


Kommentarer
Postat av: Tias

Älska kategorin

2007-08-04 @ 22:12:34
Postat av: Tegner

Även om loafers är jäkligt snygga, så är det aldrig något jag skulle bära då jag ser för jävlig ut i dem. Jag kör mycket hellre den model du kallar dansskon.

Postat av: John

Jag håller med ovanstående, jag skulle alrig passa i den översta modellen. Så jag håller mig till mina converse och är feg och omodern.

2007-08-05 @ 03:18:32
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Klang

Tias-Va kul att höra!
Tegner-Jo dansskon är fin också.
John-Safe is cool to!

2007-08-05 @ 21:12:04
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: fashion

usch gillar inte alls den övre skon känns tantig. .däremot funkar dansskon jämt enligt mig lagom dressad o mycket snygg. .

2007-08-06 @ 21:32:48
URL: http://secondhandfashion.wordpress.com
Postat av: Justanotherfashionkid

Skulle gärna vilja se bild när du använder dina penny loafer, funderar själv kanske på att köpa ett par från Johnston&Murphy från jobbet, men jag är inte riktigt övertygad än om att de kommer att bli använda!

2007-08-09 @ 20:42:35
URL: http://www.justanotherfashionkid.blogg.se
Postat av: F

Den wall-street loafern med fransar och tofsar och är också fin.

2008-10-09 @ 00:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91