INSPIRATION-BLACK ARMY

Klang
Svart och grått är som vanligt den dominerande färgen på hösten. Samma sak denna och jag gillar de verkligen. Arme looken funkar enligt mig denna höst också. Jag skulle gärna vilja ha denna parkasen. Jag valde att inte ta med någon top för där e de så olika hur man vill göra. Antingen kör du basfärg eller en accentfärg. Jag skulle kunna tänka mig en orange stickad tröja till denna. Jag vill ut och shoppa höstnytt nu!

Byxor-Dries Van Noten
Parkas- M-51 Fishtail parkas
Fingerlösa vantar-Dior Homme
Skor-
Yohji Yamamoto
Väska-
3.1 Phillip Lim

Kommentarer
Postat av: Isac

Shit! Parkasen är precis vad jag vill ha i höst.
Har aldrig hört talas om märket, var kan man hitta jackan? eller liknande?

2007-08-21 @ 23:30:53
Postat av: Isac

OK, googlade precis och det var visst modellen som hette så bara. Men var har du hittat bilden?

2007-08-22 @ 00:24:14
Postat av: Robert Loveness

Trodde du skulle leverera någotn AIK-outfit med tanke på överskriften. Men snygga kläder var det ja!

Postat av: David

Undrar också vart du hittat den gråa parkasen. Den var grymt snygg! //David

2007-08-22 @ 10:28:30
Postat av: Nuns

Parkasen var riktigt snygg, skulle va perfekt på Henke!

2007-08-22 @ 20:20:54
Postat av: Isac

Tack Anton! Den får jag försöka hitta..

2007-08-24 @ 15:07:57
Postat av: Ebba

Jag är kvinna - med storlek 43 på fötterna. Lång som fan, snygg som fan. Därtill vill jag addera snygga skor. Var får man tag i Yohji Yamamotos olika och alldeles var för sig fantastiska boota/skor?

2007-08-28 @ 13:57:10
Postat av: Gustav

Jag är sugen på en fishtail parkas m-51. Den är väldigt mods och jag gillar verkligen den stilen. Det finns både begagnade och nya ser jag på internet. Är det mer värt att satsa på en använd? Eller ska jag satsa på en oanvänd?

2007-09-18 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91