INSPIRATION-DUFFELNS ÅTERKOMMST

Klang

Det är duffelns år i år, men frågan är om det blir mitt duffelår. Kanske man vet inte! Eller nja, den kräver sin person och stil. Men har man den stilen så är det riktigt snyggt! Preppy är den ilf, någonting annat som jag tycker är roligt är att jag hittat min gamla klocka som jag fick när jag var på mellanstadiet. Det är klockan på bilden, och ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag bättre om den nu än då! Kängorna är lika viktiga som jackan och i år vill jag ha ett par rejäla med riktig rågummisula.


Duffel-Burberry Prorsum
Byxor-Acne Jeans
Klocka-Swatch
Mössa-Dior Homme
Tröja-Missoni
Kängor-Dior Homme


Kommentarer
Postat av: Sigrid

duffel är snyggt. speciellt när den inte sitter på mig.

Postat av: Chris

Underbar Swatch, fyndade själv en röd sak i veckan, passerade NK och måste missat att det faktiskt finns en Swatchavdelning där, hursom min dag gjorde dem iaf.

2007-08-25 @ 17:57:47
Postat av: Greta

känns lite illa att se varma höst kläder när man helst vill ha sommarn kvar...men det var väldigt fint tillsammans!

2007-08-25 @ 20:31:20
Postat av: Gustav

Alltid lika inspirationsgivande!
Duffel är grymt snyggt, kommer köpa en om plånboken tillåter.. Gillar grova kängor med.. hmm, men som sagt om plånboken tillåter.

2007-08-26 @ 13:44:53
URL: http://willandgrace.blogg.se
Postat av: fashion

Sjukt snygg duffel, dock gillade jag inte kängorna riktigt, känns lite för mycket gestapo alt. skinhead över dem

2007-08-26 @ 17:28:19
URL: http://secondhandfashion.wordpress.com
Postat av: Klang

Sigrid-Det låter som mina kläder;)
Chris-Ja de har en hel del swatch klocker där
Greta-Hehe hösten är här!
Gustav-Ja den jävla plånboken! Hatar den..
Fashion-Gestapo is the new black

2007-08-27 @ 23:18:55
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Jonas

Jävligt snygg duffel, men ack ack vad den lär kosta...

2007-08-30 @ 21:26:11
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91