NEWS-NYTT NYC MÄRKE S2VS

Klang

Titt som tätt tittar det fram nya märken från NYC som spås ha en stark framtid. Visst det är alltid kul med nytt men om det inte känns nytt? Kanske därför går S2VS ut med att stilen är street-style och skall ge intryck av vad dagens unga har på sig. Det hjälper inte mig dock för jag ser bara en blandning utav Cheap Monday och en smula Hedi Slimane från sin tid på Dior Homme. Guldlatex leggings och metallic shorts är redan gjort så därför ger jag inget större för det nya "hippa" S2VS. Vad tycker ni, kommer ni att köpa eller ser ni samma sak som mig?


Kommentarer
Postat av: John

Visst kändes det som vi sett en del tidigare. Dock var det en hel del som tilltalade mig. Bland annat de ljusa korta jeansshortsen med smalt uppvik. Men vem är modellen? Och vem valde honom?

Postat av: Minore

Håller med att det ät väldigt likt Cheap Monday.

2007-08-09 @ 17:27:55
URL: http://lifeoffashion.blogg.se
Postat av: Patrik

"Men vem är modellen? Och vem valde honom?"
Tja, någon som inte ville få kläderna sålda är det enda jag kan komma fram till :p

2007-08-09 @ 18:53:15
Postat av: johannes

visst kändes det som man sett allt tidigare men det fanns ändå snygga saker.. men som det ser ut komer det inte gå att få tag på i sverige, blir väl isf till att beställa från usa till överpriser om man vill ha nåt

2007-08-09 @ 20:05:18
Postat av: Tomas

Så jävla street att låta modellen ha smutsiga hightops. Suck. Nytt? Absolut inte, och om det här märket hyllas förstår jag inte alls varför. Men det är som det alltid är, om rätt personer hypar är det ju sååå jävla rätt. Ibland är modevärlden alltför tragisk.
I kollektionen finns det inte ett nytt snitt, inte en enda tanke som får mig att bli intresserad. Och varför är det nytt och hippt med streetmärken? De finns i överflöd. Dessutom är inte alla kläder som folk bär till hightops streetstyle. Jag skulle vilja se folk kalla Axl Rose street, för oja, visst finns han där.

2007-08-09 @ 23:23:26
URL: http://dekorfatale.blogspot.com
Postat av: John

Patrik - Nej jag håller med, han säljer inte kläderna. Not at all.

2007-08-09 @ 23:30:09
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: Dean

Jag tycker det fanns några enstaka grejer som var snygga. Guldjackan t.ex. var ju bara helt fantastisk!
Och kul att dom valde den modellen. Han såg normal ut.

2007-08-12 @ 19:12:14
URL: http://sostylistic.blogg.se
Postat av: Klang

Alla-Vissa saker är snygga som ni sa.. Och på tal om modellen så har han ju naturligtvis någonting som märket sökte. Dock har han ju inte så långa ben, de har jag sätt till=)

2007-08-12 @ 23:29:15
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91