VECKANS FRÅGA-VILKEN ÄR DIN FAVORITKATEGORI PÅ BLOGGEN?

Klang

Denna vecka vill jag som nyfiken bloggare veta vilken kategori här på klang som ni uppskattar mest. Det är ett sätt för mig att utvärdera jobbet lite och inrikta mig med på vad ni gillar. Det är ju trots allt för er jag skriver och donar. Så ni får jätte gärna skriva ris och ros så vet jag vad som behövs göras. Nu är modeveckan helt slut och skolor och dylikt börjat, så de känns bra att vardagen med bloggen kommer i vanlig fas igen. Hoppas ni följer mig höst också.

Förra veckans fråga löd -VILKEN VISNINGS ER DU HELLST PÅ MODEVECKAN? Jag fick in 134 röster och WHYRED var den visningen ni helst skulle vilja se med hela 34% av rösterna. På andra plats kom Carin Wester och där håller jag med er. Hennes visning var helt klockren! Här ser ni resten av procentsatserna.

Whyred 34%
Hope 10%
Fifth Avenue Shoe Repair 16%
Carin Wester 26%
Annan 14%


Kommentarer
Postat av: martin

Har du koll på om ni kommer att få in Velours skinndunjacka?

2007-08-20 @ 21:15:26
Postat av: Jess

cool tee!

Postat av: Mr. Perfect

Favoritkategori är ett ord! Sluta upp med din särskrivning!

2007-08-21 @ 01:22:05
Postat av: Klang

Martin-Jag e nästan 100% säker på de ja..
Jess-thanx
Mr-Perfect- bla bla bla jaja iknow;)

2007-08-21 @ 23:30:10
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: kofuckingjak

grymt jobbat me senaste army-looken. Jag uppskattar det mesta med din blogg. Mina favoriter är dock Inspiration: , och interjuverna.
Mr Perfect: sorgliga jävel, kan du inte bara göra världen en tjänst och begå självmord. jag kan fixa en snara åt dig om du behöver hjälp.

2007-08-22 @ 00:22:45
Postat av: Vill ha!

Yes, Carin Westers visning var grymt bra!

2007-08-22 @ 21:37:28
URL: http://blogg.passagen.se/villha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91