Designa och vinn biljett till ELLE-galan!

klang


Jag tänkte tipsa dig om en grym tävling som precis har dragit igång på nätet. Tävlingen går ut på att man ska använda all sin kreativa talang och designa sin egen outfit. En outfit som man skulle vilja ha på sig om man vore gäst på årets ELLE-gala. Vilket man också har möjlighet att bli!  


Vinnaren utses sedan av en jury bestående av representanter från ELLE och H&M och vinnaren får sedan komma som gäst på ELLE-galan iklädd sin egen design som då blivit uppsydd av H&M:s designteam. Inte nog med det: det serveras en lyxig heldag för vinnaren och en vän! All info finns under fliken tävling om du går in och tittar här: www.elle.se/ellegalan2007


Kommentarer
Postat av: J

jag vill vinna!!

2007-12-12 @ 22:32:25
Postat av: Anders

jag ska göra en turtles kostym, lett att jag vinner.

2007-12-13 @ 09:41:36
Postat av: charlie&rosie

Kom in till oss. Kiss on the chin

Postat av: Cassandra

Det ska jag nog testa ;) Lite kul :-)

2007-12-15 @ 18:40:20
URL: http://cassandraj.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91