Portfolio-Pub Modekalender 21 dec

Klang






































Här var då min sista bild (har hjärnsläpp, kan vara en till) från jobbet på
Pub. Det var en hektisk men fruktansvärt rolig dag. Fick göra det man absolut helst vill göra, jobba med en av Sveriges största modefotografer, grym modell och trevliga medarbetare. Ja får jag chansen till fler jobb så är jag världens gladaste. Så vilken outfit tycker ni jag lyckades bäst med? Min favorit är nog denna! Själv vill jag se likadan ut på juldagen.. Här kan du se bilden i högupplöst format.

Mössa-Stylistens privata
Skjorta, Our Legacy 1100:- Fåfäng
Tröja, vintage 395:- Little Shop of Fashion
Kostymbyxa, Matinique 900:- Matinique
Strumpor-Stylistens privata

Kommentarer
Postat av: P

Gillar tajtsbilden mest.

2007-12-21 @ 14:37:55
Postat av: Diskus

tyckte den med gul mössa, eller den med rosa halsduksluva var snyggast.

2007-12-21 @ 15:05:46
Postat av: dave

gillade denna, men ändå inte. tycker alla du har kombinerat är kanon. tycker tröjan var snygg, men alldeles för bred. gillade inte bodybuildar-siluetten :)

men som sagt, riktigt jävla bra arbete. helt klart din melodi, satsa på det!

2007-12-21 @ 19:40:27
Postat av: Klang

P-ja den va kul faktiskt
Diskus-Den med orangea accenter var nog min favorit också
Dave-Alla strävar efter bodybuilderlooken innerst inne!

Postat av: Stefantomine

keep it up very nice site

2009-02-13 @ 08:29:07
URL: http://stefantomine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91