Portfolio-Pub Modekalender 23 dec

klang







































hade helt glömt bort den här hulligansportkillen ju! Det var 8 outfits och alla är nu redovisade på bloggen. Var supernöjd över fyndandet på second handshoppen little shop of fashion där jag bla. hittade denna röda mockajackan (undra om den finns kvar, jag vill ha den) som är så bra. Nu var ilf det roliga slut, god jul
PUB och tack för min del! Här kan du se den högupplösta bilden.

Mockajacka, vintage 595:- Little Shop of Fashion
T-shirt, S.B.U 650:- Fåfäng
Kostymbyxa, Matinique 900:- Matinique
Keps, Stone Island 499:- Awesome Rags
Sneakers, S.B.U 2400:- Fåfäng
Handskar, Mouli 599:- Mouli


Kommentarer
Postat av: Little Shop of Fashion

Hej Robin!

Jag jobbar på Little Shop of Fashion och jag kan berätta att jackan finns kvar. Så det är bara att komma till PUB och köpa den!
Tack så mycket också för de fina orden om vår butik! :)

2007-12-23 @ 14:30:23
Postat av: Anders

coolish

2007-12-23 @ 15:44:09
Postat av: marcus

den här gillade jag starkt =)

2007-12-23 @ 18:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91