Modeveckan-TheStayBoys

Klang

Blev ruskigt besviken på Stray Boys som verkligen hottat till sig iochmed vårens kollektion. Visningen visade inget mer än svarta kavajer, hattar och t-shirts med hängslen! Usch och fy vad ett märke kan svikta. Tjejernas plagg däremot såg helt ok ut. (Ber om ursäkt för de dåliga bilderna men visningens ljussättning fick mig att bli galen! Ändrade kamerans alla blixtlägen, röda ögon mm. men inget hjälpte). Imorgon på Julian Red visningen hoppas jag på bättre bildjus.


Kommentarer
Postat av: Marcus R

Men oj! Låter som en sjukt intetsägande visning? :P Jag tycker deras vår ser väldigt nice ut, inte känt på något annat än en skjorta än dock. Men betydligt skojigare om man jämför med t ex höstkollektionen. 06 alltså. Synd att dom ska sjabbla till det.

Postat av: Irmelie

Du har en jättefin blogg och jag ville bara tipsa om det här udda märket som heter Sägen och tillverkar smycken, tex manchettknappar och slipsnålar av gammalt porslin och silver.

2007-02-16 @ 12:55:05
URL: http://www.sagenbutik.se
Postat av: Perra Nisse

E TheStayBoys ett nytt märke lr ? HAHAHAHAHAHA

2007-02-16 @ 14:35:45
Postat av: mimmimus

du har en riktigt cool stil :)

2007-02-16 @ 18:44:52
URL: http://mimmimus.blogg.se
Postat av: Anonym

DUNUNGE!!! KATASTROF!!! JOBBA PÅ KUNDEN!! HUMAN SCALES!!!

2007-02-17 @ 14:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91