NeonSpring!

klang



Vår och sommar kunde kanske inte kännas längre bort just nu när ny snö faller. Men snart vänder det och det ser jag mycket framemot. Vår och sommarmodet känns friskt och härligt!  På den kvinnliga sidan av modet skall neon dominera vissa saker. Tror som tidigare att kvinnligt och manligt går hand i hand i vissa saker. Jag själv kommer garanterat att smyga in de skrikande neonfärgerna i små accessoarer blandat med sköna pasteller och grått/svart. Här är en sommar outfit som känns mycket välkommen!


Linne-Acne Jeans
Solglasögon-Vintage
sneakers-Nike Air Max 1 (Skulls Pack)
Shorts-Tennis

Kommentarer
Postat av: Marcus R

Man är alltid ett par snäpp coolare på våren än på hösten! Dom där glasögonen var dope!

Postat av: Dennis

Vilket märke är shortsen och vart kan man köpa de?

2007-02-06 @ 09:49:15
Postat av: Tomek

Sjukt komiskt! Köpte ett par likadana glasögon på second hand härom veckan. Kul att få reda på var det ursprungligen är ifrån. Verkar som det finns flera exemplar allafall.

2007-02-06 @ 15:45:33
Postat av: marcus

nu blev det lite väl mycket maratonmannen, bara helvita kepan som saknas.

2007-02-06 @ 15:58:11
Postat av: Klang

Marcus R-Ja de e sinnes!
Dennis-Jag hittade den bilden på ebay. Old 80´s!
Tomek-Jaja just denna kom från någon sida med massa "skämt" artiklar. Det finns en djungel med liknande varianter så vartifrån de kommer ursprungligen vet jag inte.
marcus-Haha sjukt kul! Jag såg ju de när jag läste detta. Hade de ej i åtanken när jag gjorde kollaget.

2007-02-06 @ 19:36:01
Postat av: Ida

I den outfiten kan man springa marathon tror jag ;)

2007-02-07 @ 15:21:24
URL: http://luckyem.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91