NyttSeendeMedSony!

Klang

Ibland blir jag så trött på mig själv. Här har man suttit i ex antal år med en datorskärm som är pissdålig. När jag sedan börjar fundera över om jag fått dålig syn eller inte, eller ont i huvudet för den delen. KONSTIGT när jag fått kisat och suttit 3 cm ifrån skärmen! Jag tog därför mig i kragen och gick och köpte mig denna nya skärm. Gissa om förvånad jag blev när jag såg min blogg och såg alla bilder som de skall se ut! Färger, skärpa allt ser 1000 gånger bättre ut. Och får man säga det själv så ser den hyfsat bra ut, i färg;D!


Kommentarer
Postat av: Carl

Den va nice!!

2007-01-27 @ 16:20:58
Postat av: Nisse

Oj, den var grym. Kan du berätta lite om den? Storlek i tum? Upplösning? Och kanske priset? :)

2007-01-27 @ 19:50:50
Postat av: Alexander

Cool! Och annorlunda framför allt. Kan man fästa den på väggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91