News-Converse Jack Purcell Leather II

Klang

Mycket skor på news sidan nu och det är jag väl medveten om. Men dessa kunde jag inte bortse ifrån att skriva om. Converse Jack Purcell Leather II är en nyhet som har tisslats en hel del om att den skall vara så snygg och bla bla, och visst det är den. Jag gillar egentligen inte första modellen som förvisso är en av världens mest sålda sko och passar skitbra på sommaren. Har inte gillat det extra gummit som suttit fram på skon men dessa nya (II) är riktigt fina. De har lagt till ett nytt blankt lackat lager av skinn på sidan av skon som jag tycker är riktigt snyggt. När dessa kommer in (i slutet av sommaren/hösten, men säljs nu redan på utvalda ställen och amazon.com) så skall jag nog slå till på ett par (bild på alla 3 modellerna).


Kommentarer
Postat av: Tegnér

Dem är riktigt snygga, äger ett par av den gammla modellen och lär köpa ett par av dessa

Postat av: neoriot

Hade ett par av de gamla, riktigt dålig kvalitet dock. De vita på bilden ser inte så snygga ut men de svarta va riktigt snygga, om det skulle bli köp så blir det ett par av de.

2007-07-08 @ 19:37:07
Postat av: rs

aj aj aj heta!

2007-07-08 @ 23:44:15
URL: http://properstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91