OUTFIT-LEDIG I JEANS

Klang

Äntligen lite sol idag! Men det var inte tillräckligt varmt för shorts (trodde jag), så mina nya favoritjeans fick var på. Gillar verkligen denna modell och den känns helt ny när man är van med de smala. Känns lite som hiphopbyxor, fast på ett skönt sätt. Lång gren, Upprullade, och med mina vita vans authentic gick jag ut och satte mig i en park och lyssnade på röstboken (fattade inte Harry Potter boken, så de fick bli röstboken istället) i min Ipod. Mycket trevligt och förhoppningsvis fortsätter det fina vädret.



T-shirt-Acne Jeans
jeans-Julian Red
Klocka-Casio


Kommentarer
Postat av: Anton

Den t-shirten har jag kollat in. Gillar materialet och enkelheten. Nice mvh Anton

2007-07-26 @ 19:55:06
Postat av: Fia

Vilken superfin färg på t-shirten!

2007-07-26 @ 20:35:19
Postat av: Chrilla

Ser bra ut! Instämmer med de som hyllar t-shirten, snygg! I kombination med jeansen ser det bra ut, även om jag aldrig varit och aldrig någonsin kommer att vara ett fan av hög midja. Du är dock en av de få som bär upp det snyggt, gud vet att jag inte gör det..

Postat av: Anna

Gillar de som fan!

2007-07-28 @ 17:18:35
Postat av: Haakonoliwia

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-10-08 @ 08:47:37
URL: http://haakonoliwia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91