VECKANS FRÅGA-I VILKEN MODESTAD SPENDERAR DU HELST EN WEEKEND?

Klang

Nu är jag tillbaks från semestern. Den har naturligtvis gått alldeles för fort. En vecka är på tok för kort tid. Nog tjatat om det och inriktar oss på er istället. Ni kanske har semester, haft eller har sommarlov och vilken fråga känns då mer relevant en denna! Vart skulle du spendera en weekend? NYC, London, Milano, Paris eller någon helt annan stans för att shoppa loss? Själv sticker jag gärna över atlanten till the Big Apple. Skönt är det iallafall att ha Internet igen;)



Förra veckans fråga löd -Vilken Modetidning föredrar du? Jag fick in 197 röster och KING MAGAZINE vann en ganska klar seger med 36% av rösterna. Här ser ni resten av procentsatserna.

Bon Magazine 14%
Dazed & Confused 6%
Café Magazine 14%
King Magazine 36%
Arena Homme Plus 13%
Annat 17 %

Kommentarer
Postat av: Per

kul att du är hemma igen!

2007-07-23 @ 12:37:26
Postat av: carin

I vilken modestad, ska det stå!

2007-07-23 @ 15:16:58
Postat av: Dave

NYC, men Milano hade inte heller varit tråkigt. Det var nice i helgen Klang, D.A.N.C.E like hell ;)

2007-07-23 @ 18:26:33
Postat av: Puman

Milano är ett måste!

Postat av: Klang

Per-Tack, de känns förbannat bra=)
Carin-I har du rätt i.
Dave-Ja de va nice! Blir ännu bättre när ni kommer upp. Har finns ju ställen där till och med D.A.N.C.E kan spelas ute;) Miss you gays
Puman-Ja men NYC e vassare tror jag;)

2007-07-26 @ 12:11:15
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91