News-Blank To Herr Trend

Klang

Fredrik Blank och Åsa Göransson spås göra en lysande framtid i modevärlden när de nu lämnar Tiger. Att de går sin egna väg och satsar helhjärtat på sitt egna märke Blank tycker jag är ett lysande val. På det sättet de lyft Tiger kan de inte gå annat än bra. Fick idag reda på utav Johanna att NK Herr Trend i Stockholm kommer att ta in Blanks kollektion. släpps gör den inte förens i Augusti. Det roliga är att grannar till NK Herr Trend ligger just Tiger, undrar om det kommer bli industrispionage?


Kommentarer
Postat av: Bea knutsson

Hej klang!
Det var ett tag sen! du kommer säkert inte ihåg mig, beatrice knutsson från munkedal.. spelade pingis när du spelade (ett himla tag sen)!

Fin blogg du har! Bra smak också. Kände nästan inte igen dig! Det var Jocke W som sa att du hade blogg.

Ha de bra:) Ser ut o gå bra för dig
Bea

2007-03-23 @ 20:57:18
Postat av: Anonym

Nice! Jag ser fram emot nya kollektionen.

2007-03-23 @ 22:15:47
Postat av: Calle

Vet inte riktigt om de kommer lyckas lika bra. Nice pic btw.

2007-03-23 @ 22:43:35
Postat av: rs

kommer bli intressant och se hur det går för blank!

Postat av: julie

din blogg är otroligt grym. Go on..

2007-03-25 @ 19:48:39
URL: http://pourmoi.webblogg.se
Postat av: Nice!

underbar blogg hörru klang!
vilken vårjacka skulle du säga är hetast nu i vår??
keep up the good work!

2007-03-25 @ 21:12:38
Postat av: Martin

Gillar verkligen de långa rockarna från höstkollektionen. Ska bli kul att se in-real-life.

2007-03-26 @ 13:44:07
URL: http://martinenilsson.blogg.se/
Postat av: V

Låter skoj och längtar tills man får se kollektionen :D

2007-03-27 @ 00:04:52
URL: http://viictor.blogg.se
Postat av: Klang

Bea-hejsan ja de va länge sedan! Hoppas allt e bra med dig. Kul att du tyckte om bloggen fortsätt läs de e roligt! Ha de så bra!
Anonym-ja med
Julie-Tack så hemskt mycket! Din va bra också!
Nice-Själv tycker jag ju om min Whyred parkas men Acnes bomberjacka går inte helt av för hackor häller!
Martin-De ska de absolut bli
V-De gör vi alla;D

2007-03-27 @ 23:51:55
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Gabriella

Hej!
Jag håller på med ett examensjobb i journalistik som handlar om mode och undrar om du kanske skulle vilja ställa upp på en intevju? Du kan väl maila mig på: [email protected] och meddela om du vill eller inte. Hade varit kul om du ställde upp. Blir en telefonare i sådanna fall. MVH Gabriella

2007-03-28 @ 19:38:46
Postat av: Reidarnathalie

Great site keep up the good work

2009-08-21 @ 11:25:14
URL: http://reidarnathalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91