News-Vans X Marc Jacobs SS/07

Klang

Förra årets samarbete med Vans och Marc Jacobs blev en stor succé. Så det är inga konstigheter att samarbetet fortsätter i år. Inför sommaren släpps dessa tre slip-on modeller i tyg. Skon i mitten har man tidigare kunnat tjuvsätt på Marc Jacobs modevisningar. Den är printad som en gammal Vans old skool. Dessa tre skor räknas finnas i affärerna snart. Och priset kommer ligga på $80.

Har nu kommit hem från en långhelg i Uddevalla. Var skönt att träffa familjen och vännerna (alla hann jag tyvärr inte träffa, jäfla gbgare). Men nu är det en ny vecka snart och mer bloggande som har vart dåligt den senaste tiden.


Kommentarer
Postat av: Axel

Ska fan nog köpa maj ett par!

2007-05-21 @ 16:02:22
Postat av: albin

ja jösses, de är ju näsatan ännu snyggare än förra året!

2007-05-21 @ 16:03:03
Postat av: Henrik

Vans funkade knappat förra året och iår lär det absolut inte funka.

Postat av: Dave

"jäfla Gbgare" du din lilla slappt..k kom ju aldrig hit. jäfla sthlmare! :P vad gjorde du på lördagen? puss

2007-05-21 @ 18:22:33
Postat av: fashionholic

men åhh vilket ha begär du skapade nu!! hejja mj

2007-05-21 @ 18:29:38
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: Klang

Axel-Tycker jag du gör rätt i!
Albin-Nja de finns några riktigt snygga i år. Fanns även förra året!
Henrik-Tycker nog tvärtom. Vans har alltid funkat till basoutfits. I år är Vans Authentic ett av mina favorit par. Så jag tycker absolut att vans funkar i år igen.
Dave-slapp task kan du va själv! Kom upp till mig också;)! Lördagen chillade jag hemma med mammsen framför TVn. Sj då?
Fashionholic-Hehe de e aldrig bra med för många "ha begär"!

2007-05-24 @ 12:18:34
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Jessika

Va äre sant.. det var mer än jag visste:) Låter intressant det där..

2007-07-13 @ 07:55:36
URL: http://jesshikaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91