Tipsar-Halsdukar

KLang

Glöm den überoversizade halsduken som prydde våra halsar förra året! I år är det den tunna finstickade halsduken som gäller. Vira den ett varv runt halsen och låt den långa delen falla ner på ryggen. Tänk på att det är cleana och hyfsat smala modeller utan fransar som är på tapeten! Enfärgade, melerade eller randiga (dock med små färgskillnader) i dova grå alt. naturfärgade är mitt tips.

Från Vänster: Acne Jeans, Dries Van Noten, Topman, Martin Margiela, Acne Jeans och Co-Op Barneys New York

Kommentarer
Postat av: me myself and I

Håller inte med! Kolla på visningarna som var för hösten- Alla större märken håller fast vid den långa halsduken. Dior, Richmond, Lindeberg, Paul ? Joe, Kors,Gucci, Etro, Number Nine... you name it!

2007-11-01 @ 16:37:43
Postat av: Tegner

Håller med dig till viss del, det är inget fel med att
ha en stor lång halsduk. Men det känns lite uttjatat. Köpte mig själv den gråmelerade från ACNE förra månaden och jag måste säga att jag är riktigt nöjd.

2007-11-01 @ 17:17:57
Postat av: Anonym

Håller med me myself and I,

Dior och Number (n)ine var ju hur mycket långa halsdukar som helst, även hos burberry prorsum var det
oversizat och grovstickat.

2007-11-01 @ 19:46:59
Postat av: Anonym

citat från bloggen "Halsduk-Förra årets trend med stora oversizade halsdukar funkar lika bra i år. "

2007-11-01 @ 19:53:57
Postat av: Anonym

Snyggt som vanligt. Själv kommer jag använda mig utav de stora halsdukarna..

2007-11-02 @ 01:18:30
Postat av: Lapsus

Håller med föregående kommentarer. Visserligen är det snyggt med smalare halsduk på hösten, men samtidigt ser jag inte varför den grovstickade, större varianten inte skulle fungera AW07. När det är -10 C' kommer iaf jag att enbart köra på stort och värmande. Både snyggt och praktiskt.

Postat av: Klang

Me my..-Det är mycket möjligt att Gucci och Dior kör med stora halsdukar. Själv så tycker jag inte det är något som står ut på trendfronten. Men som sagt allt jag skriver är mina personliga tankar inget som måste stämma!;)
Tegner-Bra val!
Anonym-Dom får gärna vara långa men inte UBEROVERSIZEADE! virade 5 varv runt halsen men ändå släpar den i backen. Not hot this fall.
Anonym-Självklart funkar det! Men inte det jag tycker är det mest "trendiga" därför tipsar jag om dessa.
Anonym-Använd presic vad du tycker är snyggt, då blir du snyggre.
Laspus-Min tanke är inte "små" halsdukar. Jag menar att det inte skall vara superstora. Som jag skrev tycker jag "hyfsat" smala halsdukar är snyggast. Jag vill absolut inte se scarftunna halsdukar som är 3 cm breda.

2007-11-05 @ 22:48:58
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91