Inspiration-After Rain

Klang
Efter regn kommer solsken sägs det. Men just den där regniga eftermiddagen då vattenpölarna ligger som sjöar på trottoaren vill iallafall jag klä mig så här! Lite filosofiskt men visst lät de fint? Gummistövlarna känns inte längre så fult och nördigt utan som ett nödvändigt ont. Jag vill iallafall ha ett par från Marc By Marc Jacobs. Billiga och snygga, blir dina för drygt 300kr. Finns i Marc Jacobs egna butiker och på ebay.
Rock-Dior Homme
Byxor-Comme Des Garçons
Hatt-ca4la
Gummistövel-Marc By Marc Jacobs
Tröja-Call of the Wild

Kommentarer
Postat av: RS

Rocken är lätt coolast. Lyckad metallicoutfit med den asså :)

Postat av: Carl

Stövlarna är ju asballa

2007-10-08 @ 23:31:43
Postat av: oscar

stövlarna var riktigt snygga. vart får du alla bilder ifrån?

2007-10-08 @ 23:54:30
URL: http://www.fjellmanii.blogspot.com/
Postat av: El Grande

Hur fan fixar man så man får en sådan där fråga du har....

2007-10-09 @ 00:41:35
Postat av: Lapsus

Rocken är ju helt klart bäst! Svarta byxor, den och ett par svarta, blanka skor vore schysst!

/Jocke

2007-10-09 @ 08:43:50
URL: http://lapsus.blogg.se
Postat av: Alexander

Robin Klang, jag behöver din hjälp. Vet du någon hemsida som säljer snygga parkas till rimligt pris?

2007-10-09 @ 15:35:32
Postat av: Klang

Rs-Ja den e grymm!
Carl-vist e dom! Så fort jag får chansen ska de inhandlas
Oscar-Bilderna hittar jag på pressidor, hemsidor och oändligt sökande.
El Geande-Du skaffar en "poll". Googla free poll och förlj anvisningarna
Lapsus-Kan bli skitsnyggt
Alexander-Oj nja kankse inte någon med olika parkas. Ska kolla upp de

2007-10-10 @ 22:07:05
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Jakey

Någon som har hittat dom där stövlarna någonstans på nätet? Hittar inget på ebay lr google.... 8(

2007-10-11 @ 23:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91