Tipsar-Fingerlösa Vantar

Klang

Vill man vara fin får man lida pin. Det stämmer nog ganska bra om man vill hänga på vinterns (finger)vantstrend. Det är avklippta fingertoppar och armvärmare för hela slanten, eller halva slanten?! Vist blir det kallt, men snyggt är det. Armvärmarna kan man hasa ner en bra bit över knogarna för att få den riktigt förlängda armen looken. Dock tycker jag man skall skippa att ha tummen i tummhålet. Det är ifs va jag tycker så kör som du vill. Vill man ha ett par billiga så skall man bege sig till H&M som jag och säkerligen många andra modeintresserade killar redan gjort och köpa deras variant för 29kr.

Vänster: 3.1 Phillip Lim, Diesel, Newberry Knitting, Barbour, Vasuma Inc. Och Dior Homme

Kommentarer
Postat av: Rob

KLANG! Oversizad stickad polo, gärna missonistuket med fina mönster etc kan vara enfärgad också svart/grå/blå.

hjälp mig modenörd :P

2007-10-11 @ 21:44:48
Postat av: Rob

om inte ska jag se till att annika slänger popcorn på dig från fashion & D!!!

2007-10-11 @ 21:45:21
Postat av: Mia

Diesels var sjukt fina!

2007-10-12 @ 01:06:01
Postat av: Ph

Diors var riktigt snygga! Nån aning hur mycket dem ligger på i pris?

2007-10-12 @ 06:21:19
Postat av: Lapsus

Eller så köper man ett par från mataffären på lunchen - det gjorde jag! Ett riktit fynd.

/Jocke

Postat av: Klang

Rob-Oj de ända som slår min tanke är Velours stora stickade polo. Annars har jag inte sett några missonimönstrade polos. Ok Velours e inte missoni men den e fin;)
Mia-ok varma också, två flugor i en smäll!
Ph-Just den jag tipsade om kostar runt 600:-
Lapsus-Ja absolut de e ett bra alternativ

2007-10-13 @ 21:15:28
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Runaradine

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2008-10-16 @ 09:17:21
URL: http://www.enequist.dk/runaradine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91