Tipsar-Julian Red Top 4

Klang

Var på Julian Red inköp idag och fick då chansen att kolla lite närmre på vår/sommarkollektionen. Det är som jag skrev tidigare en stiligare och mer moderiktig kollektion vi ser med både rockar i funktionsmaterial och nya t-shirt modeller. Här är fyra av mina favoriter.
  • Oljerocksliknande kappa med magnetknäppning som både känns dressad men med hög modegrad. Den stora volymen i ryggen gör den till det starkaste kortet i hela kollektionen. (Ville inte släppa den efter prövning).
  • Det är längre ärmar och kortare längd på t-shirtarna (dock kan de bli normallånga, fast jag föredrar de korta). Den korta 90-tals längden känns het just nu.
  • Lång stickad tröja i japanskt tyg som förgyller denna ursnygga tröja och ger den ett eget liv. Den kommer också att komma i svart.
  • Vi har sett trenden skapas med längre ärmar på de kortärmade skjortorna i bla. Jil Sanders kollektioner tidigare. Nu har även Julian Red satsat på en liknande modell. Jag gillar den skarpt och den hamnar lätt på topp fyra listan.

Kommentarer
Postat av: Matts

Snyggt! Den lila tröjan är fortfarande favoriten.

Postat av: Johanness

Stickade tröjan ser jäkligt fin ut. Men jag gillar däremot inte t-shirten, jag vill nog se den på en människa innan jag uttalar mig mer om den.

2007-10-19 @ 17:08:20
URL: http://webbplats87.blogg.se
Postat av: G

Jävlar vad den långa tröjan är snygg!

2007-10-19 @ 17:57:12
Postat av: Klang

Matts-Ja den e grymm
Johanness-Jo de e sannt, men den e asnygg
G-Hehe bestseller

2007-10-20 @ 13:51:32
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91