Veckans Fråga-hur definierar du din stil?

Klang

Det är ofta man hamnar i olika fack, och de vill jag att ni gör denna vecka. hur definierar du din stil egentiligen? Är du street eller preppy? Välj det alternativ som är närmast, för alla har ju olika stil för olika tillfällen. Roligt att se hur ni kommer att rösta, för då kommer jag se vilken min största målgrupp är. Rösta nu!

Förra veckans fråga löd -Vilket Svenskt Band/Grupp Är Bäst Klädda? Jag fick in 191 röster och The Tough Alliance klär sig bäst i musikbranshen. Var helt övertygad att de skulle vinna när jag skrev frågan och jag håller med er, de klär sig skitsnyggt!

Kent 13%
Mando Diao 14%
The Hives 20%
Tough Alliance 30%
Shout Out Louds 12%
Annat 12%

Kommentarer
Postat av: C

Internationellt då ? ;)

Postat av: fashionholic

idag med alla olika modetrender så är det lite svårt att defeniera sig själv tycker jag.. jag är långt ifrån klassisk, inte suuper street, inte rockig.. jag blandar gärna olika trender, men måste nog säga att jag nog är något jag vill kalla Street stylish.. vad tycker du klang.. du brukar ju springa på mig,.. vad är jag?? hihi kram

2007-10-08 @ 13:31:17
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: Klang

C-De kommer nog;)
fashionholic-Youre style is fab haha

2007-10-08 @ 21:49:43
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Anonym

fyfan shout out louds är ju så klockrent klädda att det inte är sant, hur i h-lvete placrades de så lågt i omröstningen?

2007-12-30 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91