Veckans Fråga-Överkonsumerar du någonting?

Klang

Många personer har något eller några saker som är speciellt för dem. Vissa kan inte sluta köpa t-shirts eller har en sjuk samling utav sneakers. Vet du med dig att du kanske överkonsumerar någonting? Jag själv har alltid vart svag för märkesunderkläder och har en och annan t-shirt i garderoben. Så vilken är din klädeslast?

Förra veckans fråga löd -Hur Definierar Du Din Klädstil? Jag fick in 186 röster och de flesta av er klär er trendigt. Men inte långt efter kom alternativet Annat! Så berätta för oss, vilken stilkategori saknades? Kul iallafall att ni som anser er som trendiga läser min blogg;)

Street 18%
Klassisk 8%
Rockig 11%
Preppy 12%
Trendig 26%
Annat 25%

Kommentarer
Postat av: emma

ey, märke på tischan?

2007-10-17 @ 18:31:48
Postat av: Singular

Klockor...

/M

Postat av: G

Hur definerar du din klädstil? :D

2007-10-20 @ 23:23:11
Postat av: Klang

Emma-Schwipe! Hur coola som helst!
Singular-Nice
G-Av just de alternativen skulle jag själv rösta trendig.

2007-10-21 @ 13:18:02
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91