Veckans Fråga-Vilket Svenskt Band/Grupp Är Bäst Klädda?

Klang

Musik och mode går hand i hand. Vilket svenskt band går du helst hand i hand med? Själv tycker jag svenska Tiger Lou klär sig snyggt. I regel tycker jag våra svenska band klär sig hyfsat bra. Så nå är det Hives eller Kent som klär sig bäst? Eller har du kanske något annat alternativ? Rösta!


Förra veckans fråga löd -Använder du grooming produkter? Jag fick in 112 röster och Hudrengöringsmedel är den produkt som ni använder mest. 17% av er använder foundation. Frågan är om mina läsare är lika fåfänga som tex. Kings?

Foundation 17%
Hudrengöringsmedel 53%
Hårbortagningsmedel 1%
Brun Utan Sol 6%
Concealer 5%
Annat 4%
Inget 13%


Kommentarer
Postat av: fashionholic

The Hives babe :)

Postat av: Klang

fashionholic-hehe they are cool!

2007-10-02 @ 23:42:30
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Pernilla

Kan jag inte bara få säga Anders Wendin? Snälla?

2007-10-03 @ 23:06:44
URL: http://pluttan.blogg.se
Postat av: malin

mando diao !

2007-10-04 @ 20:32:24
URL: http://malines.blogg.se
Postat av: The Edge

Det blir Bono som tar hem den här titeln, det är jag övertygad om! Förvisso i konkurrens med Kanye men Bono har ju gjort så mycket bra för världen så han har ett avgörande plus i kanten. Just att det gällde svenska artister är ju ett minus för båda men jag skulle nog ändå våga sätta ett studiebidrag på att Irlands stolthet tar hem skiten! Eller?

2007-10-05 @ 14:54:04
Postat av: ylvis

Hmm svår fråga. Som du sa så finns det ganska många som klär sig bra men jag tycker nog att marit bergman, sahara hotnights och moneybrother är bland de bästa.

2007-10-10 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91