Inspiration-The Old Man

Klang

Gubbmodet kommer och går ganska ofta. Men denna höst är gubben hetare än på länge. Det är rockar, kostymbyxor och hattar. Grått, svart och natur. Jag gillar det! För att slå hål på gubbigheten (man vill inte se ut som om man lånat av farfar) använder jag mig av starka accentfärger. Denna gång inspireras jag utav rött till den annars så färglösa outfiten. Jag vill dock inte ha för mycket så dessa raggsockor som sticker upp lite ovanför skorna blir perfekt. Byxorna är korta och midjan är hög, låt kylan komma!


Hatt-ca4la
Jacka-Y.M.C
Byxor-Zegna
Tröja-Velour
Skor-Whyred
Raggsockor-Hemslöjden.org


Kommentarer
Postat av: modethorsell.blogg.se

Helt rätt med raggisar, Har redan satt stackars mormor i arbete. =)

2007-09-10 @ 17:49:00
Postat av: Anders

Ruskigt snyggt som vanligt

2007-09-10 @ 22:30:39
Postat av: Klang

modethorsell-Stackars mormor;)
Anders-Tack!

Postat av: Musicrati

Good web with cool info. Thanks.

2010-11-24 @ 12:33:07
URL: http://www.musicrati.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91