News-Gram(igt)

Klang

Nu i höst introducerar Gram världens första softshell sneaker. Som är tänkt att sätta en ny standard för komfort och användning. Modellen 383g Softshell kommer bara att finnas tillgängligt i svart och kommer att säljas exklusivt i utvalda butiker världen över. Teknologin bakom Softshell är grundad av att man använder 3 olika lager för att sammansätta skon och varje lager har sin egen funktion. Gram passar också på att presentera sin allra första stickade kollektion som består utav åtta limiterad och exklusivt handknutna merinoulls tröjor i två modeller. Kollektionen "Classic Drifter" är en hyllning till en av världens bästa fibrer, merinoullen. "Målet var att återskapa gamla favoriter inspirerade av barndomens bleknande minnen. Naivitet och elegans, någonting oerhört komplicerat, förklätt i enkelhet. -Alexis Holm, designer Gram. Och visst kan de ligga någonting i det sistnämnda. Jag får tankarna tillbaks till barndomen och inte minst till mina systrars som säkert haft något liknande i tröjjväg. Att tröjorna är unisex tycker jag visar att det är tröjor med kvalitet och kan ärvas i barnaskalan. Djupt knepigt kanske men jag tror de kommer att funka. Kommer du att köpa en?


Kommentarer
Postat av: Sophie

Lätt! Såg dom där i februari och har varit kär sedan dess!:)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Kalle

Den nya skon är snygg. Tröjorna vet jag inte om jag skulle använda

2007-09-19 @ 19:27:31
Postat av: Per

Skorna är uttjatade

2007-09-19 @ 20:46:16
Postat av: Sara

Jag gillar tröjorna skitmycket

2007-09-19 @ 21:12:11
Postat av: Klang

Sophie-Såg de då också, är fortfarande kluven ifall jag vill ha en! Min mobil har cpat så du kan väl smsa ditt nr så vi kan snacka.
Kalle-Ja, vet inte om skorna är någonting för mig.
Per-Mm lite;)
Sara-Ja till rätt outfit

2007-09-23 @ 22:14:20
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: M

nej

2007-09-24 @ 18:36:12
Postat av: Anonym

Usch, bland mina värsta köp någonsin! Trots att jag tvättade min gram-tröja på 30 grader med ull-program och lät den plantorka så kunde jag ändå till min fasa upptäcka tre mindre och ett jättestort hål!! Waste of money.

2008-02-16 @ 14:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91