Önskeoutfit

Klang

Ytterliggare en modebloggs favorit nykommen här på bloggen. Kände att jag måste ha fler alternativ att välja mellan annars blir det lätt samma samma. Så här kan jag snabbare och lättare visa er vad jag själv skulle vilja (om jag kunde) ha på mig (Det är fortfarande fantasipriser på kläderna, och jag ser det fortfarande som inspiration. Det är looken och stilen jag vill åt) Lite mer personligt lite mer variation på bloggen. Hoppas det smakar.


Mössa-Alexander McQueen
Skinnparkas-Hope (ber om ursäkt för bildkvaliteten)
T-shirt-Lanvin
Skor-Dr. Martens
Jeans-Miu Miu


Kommentarer
Postat av: Minore

Ser bra ut Klang! En fråga bara hur lång är din nya jacka du köpte för ett tag sedan? Har du lust att mäta den så vore det bra.

Postat av: Anders

Denna kategori var riktigt rolig!
Gillar parkasen starkt

2007-09-17 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91