Veckans Fråga-Använder du grooming produkter?

Klang

Det skrivs mer och mer om manlig grooming och tidningar gör tester och undersökningar. Jag blev nyfiken på vad ni använder! Jag själv är superkass på allt det här men använder mig av några saker. Jag använder tex, hårborttagningsmedell vid oönskad hårväxt och täckstift vid finnar. Jag provade ett tag med foundation men de gjorde sig inte så bra på min ljusa hy. Sedan är min hy superkänslig för vissa saker så krämer och liknande går helt bort. Vad använder du? Använder nu någonting alls? Ja ni har en vecka på er att rösta, och diskutera gärna fritt. Är det ok eller är vi på fel väg?


Förra veckans fråga löd -Vilken är hösten/vinterns viktigaste accessoar? Jag fick in 90 röster och halsduken är viktigast. Frågan är nu hur skall den se ut? Själv är jag något trött på det riktigt stora och vill nog ha en lite tunnare och mindre.


Halsduk 42%
Vantar 14%
Mössa 23%
Handledsvärmare 10%
Raggsockor 9%
Annat 1%
Annat 9%

Kommentarer
Postat av: Mia och Minna

Hej hej! Vi är två tjejer på Handelshögskolan i Stockholm som just nu skriver vår magisteruppsats om... just det, bloggars kommunikationseffekter! Skulle uppskatta jättemycket om du som bloggläsare har tid att fylla i vår enkät. Gå i så fall in på länken nedan (du kan vinna biobiljetter på köpet;) (ps. vi vill understryka att enkätens avsändare inte är klang)
TACK!

Postat av: Johanness

jag skulle ha viljat svara på flera alternativ. jag använder dagligen hudrengöring, men ibland täckstift och vissa gånger även foundation.

2007-09-24 @ 19:06:31
Postat av: Klang

Mia och Minna-Oj vilken frågeställning. Bara om mig och Acne. Är det ett skämt eller är ni seriösa? Roligt och lite smickrande isåfall.
Johanness-Då gjorde du rätt i att skriva det här. Är alltid roligt om man kan diskutera här också.

2007-09-25 @ 12:12:15
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Mia och Minna

Naturligtvis är vi seriösa! Om du har sett vårt lååånga mail till dig, så hade du inte varit osäker;)

Postat av: Anonym

Hejsan.. Du som har känslig hy borde testa id makeup. Det gör sig jättebra på alla hudtyper och är till och med så pass vårdande för huden att den går att sova med! Den är gjord av rena mineraler och ingenting som kan täppa till porerna...
Tycker att du ska koncentrera dig lite på ditt ansikte
istället för bara kläderna. Din klädsmak är bra, men satsa lite mer på det människor ser först, your face! Bort med luggen från ansiktet...
Good luck buddy!

2007-09-27 @ 22:20:08
Postat av: Klang

MIA&minna´now im shore
Anonym-Thanx för tipset!

2007-09-29 @ 02:29:24
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91