Inspiration-Transparent

klang


Trenden kunde inte missuppfattas när man följde visningarna inför den här sommaren, mesh! Transparent, i skor, kläder, accessoarer och ja i nästan allt. Det är just det lite hårdare nättyget som jag själv vill ha i form utav väskan från Jil Sander och skorna från Acne. Nätstrumpor från Lanvin och nätbrynjor under genomsynliga tröjor kan åskådas i åtskilliga editorials just nu. Ett problem med just överdelar är att ens kropp bör vara i någorlunda form för att det överhuvudtaget skall funka, alternativet är att satsa på detaljer i ex. accessoarer. Ett tips för er som gillar scarfar och den transparenta trenden är att bege sig till h&m där det finns en fin blå nätscarf för just h&m pris.

Linne-Acne
Byxor-Prada
Väska-Jil Sander
Skor-Acne
Solglasögon-Sol Moscot

Kommentarer
Postat av: horst

ohh klang
i so love the acne top
you always hit my taste

Postat av: Alexander

Enormt stiligt.

2008-04-14 @ 17:42:21
Postat av: Jonas

Intressant med lite spaning från Storstaden. Undrar hur mkt det blir av den trenden...

2008-04-14 @ 17:42:27
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Simon

Tänker precis som Jonas, undrar vad det blir av den trenden. Tror inte alla är beredda att kuta runt i ringbrynja direkt. Skorna, brillorna och byxorna är snygga, men att ta på sig ett "wife beater"-linne, där går gränsen för mig. Är man modeoffer så är man, jag håller mig till trender som kan hålla längre än en månad eller så.
Bra jobbat med bloggen dock, gillar att du gräver på så jag kan komma och såga lite :)

2008-04-14 @ 22:59:17
URL: http://killarmedkoll.blogg.se
Postat av: Anonym

Simon, äckligaste kommentaren jag läst på en blogg.

2008-04-14 @ 23:17:15
Postat av: Philip

ärligt.. finns det något fulare än nätbrynja?

2008-04-14 @ 23:24:20
Postat av: albin

palla klaga så mycket, det är ju en fin outfit

2008-04-15 @ 15:25:58
Postat av: David

byxorna var sjukt heta.

2008-04-15 @ 18:09:31
URL: http://Karlstromdavva.blogg.se
Postat av: Anonym

David, Ja de såg ut precis som byxor brukar göra.

2008-04-15 @ 21:40:17
Postat av: Kalle

Var kan man få tag i Sol Moscot bågarna? måste man beställa?

2008-04-18 @ 11:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91