Och hos Patriksson Communication

KLang
Bild: Whyred, Hope, Hope, Whyred & överst Whyred.

Här har ni några av mina favoritplagg inför nästa höst. Whyred hade enligt mitt tycke den bästa visningen och efter att jag nu fått se kollektionen på nära håll kan jag inte annat än att stå kvar vid den slutsatsen. Det är välgjort, modernt och helt i min stil. Jeansen med lagningarna på knänen är redan en favorit som garanterat kommer att inhandlas. Nylonkavajen från samma märke var också en av favoriterna. Armlöst har vi sett från både Hope och Acne men just Hopes skinnvariant tar priset. Tjock och fodrad perfekt på höstkanten. Hope har också gjort en riktigt snygg sidenskjorta i svart med färgglada motiv som känns riktigt modern och i tiden. Slutsatsen är att jag även denna säsong är riktigt sugen på svensk design och att märkerna bara blir bättre och bättre.


Klang

På skofronten ser vi att rågummisulorna fortsätter även kommande höst. Den mest utmärkande och svårsmältna modellen under dagen kommer från Hope och är en perforerad myggjagare. Ett annat roligt inslag är de creepersinspirerade lackskorna från Whyred som var snyggare än förväntat. Stilen överlag är ganska enkel och inte så nyskapande som man kunde hoppats. Vi har sett dem förut fast i nya matterial och färger.

Kommentarer
Postat av: Carl

Tack för detta!!

2008-04-15 @ 19:21:40
Postat av: Jonas

Bra inlägg. Skulle vara intressant om du presenterade lite mer djupgående info om Creepersmodellen. Känner att jag har mycket dålig koll där, men du verkar vara helt på den!

Postat av: dave

Jeansen är farligt heta.

2008-04-15 @ 23:33:07
Postat av: erik

Jisses sicken äckligt ful sidenstjorta. jag hoppas att du skämtar

2008-04-16 @ 01:13:16
Postat av: Ida

skitsnygga whyred jeans de vill jag ha :)

2008-04-16 @ 15:15:41
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Diskus

Trevligt inlägg med många bilder! Favoriter var sidenskjortan, skinnjackan och så tyckte jag velours skor var häftiga.

2008-04-16 @ 16:04:57
Postat av: klang

carl-tack själv
jonas-vet inte vad jag ska presentera? Du ser hur den ser ut=) Jag är supernöjd med mina..
dave-ruskigt fina!
erik-japp haha fan va blåst du va som gick på den!
ida-vet inte om de kommer i tjejvariant?
Diskus-ja sidenskortan var finare i verkligheten.

2008-04-18 @ 21:17:07
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Arielina

Great work,webmaster,nice design!

2009-01-14 @ 11:25:52
URL: http://arielina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91