Min hatt har ingen passform!


Bild: Jag & Kristin utanför Spy Bar kl. 06.00

Jag måste försvara min hatt. Efter Publiceringen av Café-outfiten så har jag fått  förfrågningar och mail som handlat om just hatten. Dålig passform och ful bla bla bla, inte alla men många. Vissa har frågat hur jag fick till formen (vilken form), och svaret lyder: Jag blötte ner den, bökade ihop den till en boll och lät den torka. Nu älskar jag min hatt och den har vart med om allt för många roliga festkvällar i sommar. Den har blivit min partyhatt och den har också visat sig bära med sig tur, för de trevligaste kvällarna i sommar har hatten varit med. Så där har ni ett försvarstal av en CA4LA, som kommer att fortsätta se sthlms uteliv en säsong till, vilken passform den än lär få.


Bild: Patrik & jag, under Cafés vilda fest

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var då betydligt snyggare på bilden ovan än på café's, där den mest liknade snusmumrikens hängiga hätta.

undre bilden har du väl keps?

2008-08-29 @ 15:46:32
Postat av: Joe

Why would you ruin a hat and make it look like that, still don't understand. Looks bad I think, but do enjoy your blogg somewhat, so guess I can oversee this failure ;)

2008-08-29 @ 20:30:22
Postat av: Antoine

Du tänker säkert införskaffa 20 olika höst / vinterjackor, men om du skulle kunna tipsa om de snyggaste så vi som bara har råd med en, gärna riktigt snygg, hittar den vi vill ha.

2008-08-29 @ 20:41:56
Postat av: Dilan

Måste påpeka att du är välidgt söt :)



Haaaa En Braaa Daaaag !!



/ Dilan.

Postat av: Dennis

Schyssta bilder! ^^

2008-08-30 @ 11:20:28
URL: http://www.dennism.se
Postat av: björn

du är klockren.

2008-08-31 @ 21:39:02
Postat av: William

Den är ju cool klang

2008-08-31 @ 22:52:24
Postat av: Klang

Anonym-Det är nu i efterhand en riktigt dålig bild på hatten på bil nr 2. Men hatt det är det.

Joe-i like it like it is now, im happy!

Antoine-Ska jobba ihop något jag lovar

Dilan-tack tack. och ha en bar dag du me!

Dennis-Kul att höra

björn-tar det som en komplimang?

William-ja vet! tack.

2008-09-01 @ 12:43:38
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91