Photographed by Hedi Slimane


En annan sak som aldrig tycks svalna är intresset för Hedi Slimane. Trots att han lagt skisspennan på hyllan så figurerar han i olika modesammanhang och de ryktas ofta om olika comebacker. Hans fotografiblogg följs av läsare världen över och det är just foto han tycks lägga mest krut på, och det är tydligen uppskattat. Denna månad pryds inte mindre än två modemäktiga tidningscovers av just fotografier tagna av Hedi Slimane. Omslagen är inte rikitgt i min smak men Vman tycker jag vinner över Vouge Homme Japan. Någon dag tror jag dock vi får se Hedi ta emot publikens jubel efter en svartdesignad visning med småkids som modeller, eller?

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hedi is the king och omslagen var riktigt grymma!

Postat av: Klang

Dennis-Hedi is the king säger du;)

2008-08-26 @ 12:38:32
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Sebastian

vafan!! omslagsbilden på vogue homme jp är ju fan det grymmaste jag sett! :)

2008-08-29 @ 23:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91