Trend-Fjädrar


Bild:  Burberry Prorsum, Lanvin, Lanvin & Burberry Prorsum
Fluga, Lanvin

En trend som syns tydligt både på dam och herrsidan är fjädrar. Fjädertäckta tröjor, klänningar, jackor och accessoarer. Själv tycker jag det är riktigt snyggt i små mängder som accessoarer. Jag skulle gärna vilja ha Lanvins fluga eller Burberry Prorsums halsduk. Ett billigare alternativ som jag kommer att sattsa på är broshen som jag skall göra av just påfågel. Så va tycker ni, är det en trend ni kommer haka på?

Kommentarer
Postat av: Lukas

Fyfan vad sjukt snygg tröjan från Lanvin var. Tänk dig ha den en kall 2009-sommar på F12. =)

2008-08-18 @ 17:12:17
Postat av: Mohamed

Klang, denna blogg är så oerhört trist så du anar inte. Förr var den intressant, men nu är det samma skit varje dag. LÄGG NER DEN, och satsa på något annat. Detta blir bara så fruktansvärt uttjatat, oavsett vilka sorts inlägg du gör. Satsa på design eller något i den stilen, bara du lägger ner denna blogg. Det bör du faktiskt inse själv.

2008-08-19 @ 05:09:59
Postat av: micke

jag tycker att du ska köra på. och jag tycker inte att du behöver bredda bloggen. urban cowboy (eller vad nu inlägget hette) kändes väldigt obehövligt. jag tycker mig ana en framtid i dina val av kläder.

2008-08-19 @ 11:17:33
Postat av: Chrille

Japp snyggt!!! En fjäder-accessoar ska jag nog köpa eller själv tillverka :-)

Postat av: Klang

Lukas-Du menar Burberrys tror jag, och ja de vore skitnice.

Mohamed-Det är ingen som tvingar dig att läsa bloggen, mig kvittar det faktiskt om du inte klickar in.

micke-Jag tycker fortfarande det är hyfsat roligt i perioder att blogga så då gör jag det. Kul att du fortfarande kan uppskatta den efter två år.

Chrille-Skapa;)

2008-08-19 @ 14:02:07
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Jonas

Grymt sköna flugor!! Har aldrig ens tänkt på möjligheten. :P

2008-08-20 @ 17:35:27
URL: http://w2best.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91