God Jul önskar Uniforms for the Dedicated!


Bild:Klicka för förstoring

"Blazern Tuba är en unik produkt från Uniforms for the Dedicated, och en av ett fåtal tidiga smakprov från vårens kollektion Sound Effects. En gnutta vårsol i mörka december, lagom till julhysterin. Blazer i bomullstwill med kontrasttyg i foder och en uppsjö fickor. Vik gärna upp ärmarna vid användning - det blir trevligare så!" 

Uniforms For The Dedicated har skapats av kreatörer med olika bakgrunder och idéer. Kollektivet fungerar som en plattform för musiker, illustratörer, konstnärer och designers som kontinuerligt bjuds in för att bidra med sina innovationer. Tillsammans med kärngruppen blir de en naturlig del av det konstant växande nätverket. 

Kodord för att köpajackan på +46 Julkalender är: Tomtemor

Ps: Det är först till kvarn som gäller och betalningslaternativen som går snabbast är kortbetalning!


Kommentarer
Postat av: Luan

Wow, säger bara wow, jag skrev in koden 30 sekunder efter att den publicerades här, kollade varukorgen och där låg den.



Tryckte på checkout och sedan stod det bara



"recalculate"



När jag tryckte på min kundvagn igen var den borta och jag kunde inte lägga till den igen.



Återkom till min mail tack.

2008-12-06 @ 12:51:13
Postat av: e.s

jag skrev in koden 12:47 den låg i kundvagnen och sedan var den borta!!? what happened??

återkom tack!

2008-12-06 @ 12:54:29
Postat av: Anonym

samma sak som för ovanstående hände för mig...

2008-12-06 @ 12:55:05
Postat av: Conny

Exakt samma sak hände för mig. Känns som om den här "tävlingen" inte fungerar allt för bra.

2008-12-06 @ 12:55:40
Postat av: Oskar

Jag tog hem den! Underbart glad! Har varit en liten datornnörd och kämpat varje dag för att plocka hem dagens kalender-klapp. Innan trodde jag att det inte fungerade. I vilket fall så fungerar det.

2008-12-06 @ 13:00:27
Postat av: Dilan

hejhej (:

Du var jättesöt hihi



/
www.mramin.blogg.se

2008-12-06 @ 16:19:08
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: heh

inte så snyggt =/

2008-12-06 @ 16:38:28
Postat av: F E B B

Hej! Hur mycket ökade dina läsare när du var veckans blogg? ( är) kul att veta!

2008-12-06 @ 17:57:52
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: My Heritage

Vet någon om det kommer komma några fler paket från Our Legacy?

2008-12-06 @ 19:38:21
URL: http://myheritage.blogg.se/
Postat av: SandraLi

Coolt! Hälsa från mig. Jag har nämligen varit hemma hos honom och varit barnvakt en gång i tiden.

Sen vill jag även påminna alla att det finns en blogg som är hundra gånger mer intressant än denna blogg ni just nu besöker.

Bara för att jag inte är känd än så har jag mycket att bjuda på och det lider ingen brist på bilder i Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Tycker därför ni ska kika in och skriva en kommentar eller två för att visa att ni av ren händelse har sett detta:-)

Jag lovar er KILLAR ni kommer inte att ångra er;-)

Tjejer det finns en risk för avundsjuka, men det kan det vara värt.

Alltså Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

2008-12-06 @ 20:09:11
URL: http://ihuvudetpasandrali.blogspot.com/
Postat av: Bell

Tjaa! Du verkar vara en kille med koll =) Skulle du vilja hjälpa mig med ett julklappstips? :) Dejtar en kille nu och vill ge honom något roligt/inte-för-seriöst... Han är väldigt stilmedveten och har allt-Haha, hjälp jag är helt lost!

2008-12-07 @ 01:33:51
URL: http://myegotrip.blogg.se/
Postat av: Bell

Ha en trevlig helg förresten, och grattis till "veckans blogg"!

2008-12-07 @ 01:35:06
URL: http://myegotrip.blogg.se/
Postat av: Melissa

Gratulerar till veckans blogg! Hur kom du in i den svängen? Vore kul med svar, då det är en eftertraktad plats... ;.)

2008-12-08 @ 03:02:39
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Klang

Alla-Det är först till kvarn och de kan handla om minsta sekunder vilket avgör om du hinner ta den eller inte.

Oskar-Grattis!

F E B B-Skall jag vara ärlig trodde jag de skulle öka mer. Några hundra fler första två dagarna bara,

SandraLi-vem skall jag hälsa?

Bell-hej bell! Jag skulle satsa på en fin mössa från ex. our Legacy, de går garanterat hem!

melissa-Jag fick ett mail där det stodd att jag blivit veckans blogg, inget jag jagat själv.

2008-12-08 @ 18:11:31
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91