Gott Nytt År!


Hoppas ni haft ett roligt och i vissa fall lärorikt år här på bloggen. Jag har haft ett kul bloggår med många roliga och ibland knäppa inlägg med lika knäppa och roliga kommentarer till följd. Jag önskar även att ni 2009 kommer att följa och kommentera bloggen så flitigt som ni gjort de senaste trehundrasextiofem dagarna, då blir iaf jag glad. Jag hoppas också att er kväll blir fantastisk med god mat, dryck och firande. Till kvällen hade jag gärna burit outfiten över för att fira in det nya året med pompa, ståt och guld. Flugan knyter jag själv av ett brett sidenband som tas upp i skosnörena som sitter på årets snyggaste nyårskor! Vad skall ni ha på er?

Gott Nytt År!!

Smokingkavaj-Prada
Smokingbyxor-H&M (på min blogg får man tydligen blanda märken på smokingen)
Skjorta-Maison Martin Margiela
Fluga-Sidenband
Skor-Lanvin
Klocka-Georg Jensen
Manschettknappar-Dior Homme



Kommentarer
Postat av: Frederic

Gott nytt själv! Kanske kan få tillbaka hela inlägget när man läser i en RSS-läsare? Så onödigt att läsa lite och sen enter för att se resten i webläsaren.

2008-12-31 @ 00:59:28
Postat av: P

Gott nytt år Klang

2008-12-31 @ 01:15:56
Postat av: Jasmine

Gott Nytt àr Klang!!Mitt favorit blogg som jag fòljer den senaste tiden!!Jag jobbar som mode designer fòr herr i Rom .. sà tack fòr tipsen och nyheterna!!Hàlsningar fràn Roma!!

Postat av: Robin

dedära skorna hade ju inte suttit fel precis.

2008-12-31 @ 12:51:35
URL: http://robinnilssons.blogg.se/
Postat av: Fius

Gott nytt år min älskade bror! Kan man bli mer stolt än vad jag är över dig?!

Du är så duktig och målmedveten, men utan din ödmjuka, omtänksamma och positiva sida hade du aldrig lyckats så bra!!!

2008-12-31 @ 14:14:31
Postat av: Optican

Gott nytt år! Hoppas du får en kul kväll.

2008-12-31 @ 15:02:22
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja Gott Nytt på dig också!!

2008-12-31 @ 16:16:36
Postat av: Malin

jag vill inte verka nedlåtande utan jag bara undrar här. är du gay? du behöver ju inte svara men det står ingenstans om du är det

2009-01-01 @ 23:19:20
Postat av: Harald

Hemska skor som vanligt. HM:s smokingbyxor är alldeles för låga. Annars bra.

2009-01-03 @ 23:13:06
URL: http://trevligtanorektisk.wordpress.com/
Postat av: Agilitydream

Riktigt, riktigt snyggt.

2009-01-05 @ 12:04:05
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: Fippe

erhm, malin, VAD ÄR DET FÖR JÄVLA FRÅGA?! VAD ÄR DU SJÄLV? OCH VARFÖR FÖR GUDS SKULL SKULLE DET STÅ I EN BLOGG OM MODE? högst irrelevant. å, vart är världen på väg..?

2009-01-07 @ 21:31:06
Postat av: jasmine

HàLLER MED FIPPE!!KONSTIG FRàGA??

2009-01-09 @ 15:07:51
URL: http://www.myspace.com/ghookassi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91