Who's-that-boy?


En av mina favoritstylister Robbie Spencer har på något sätt gjort ett sista avstamp på höstmodet genom att styla till modellen Rutger Derksen i just några av höstens största trender i det sista nr för Dazed and Confused, för i år. Jag diggar detta stenhårt men det känns ändå förlegat nu och jag ser fram emot en massa nya editorials i nya fräscha kläder. Inte för att stylingen inte är snygg (Kolla in Prada outfiten högst upp i vänster hörn, den hade jag burit vilken dag som helst!), men för vana modetidningsläsare kan man känna att man sett det en två och hundra gånger de senaste halvåret. Som sagt ett sista avstamp inför nya säsongen, kan inte vänta.

Kommentarer
Postat av: vision

sån hårfärg hade jag också en gång i tiden.

Postat av: Ricochet

jag får lite Patrick Wolf-vibbar, men det är antagligen bara pga hårfärgen...

annars håller jag med om att top left var riktigt riktigt snyggt.

2008-12-11 @ 13:47:13
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Klang

Vision-hehe den e ball!

Ricochet-Jo lite sådana vibbar får jag också. Troligtivis inte där hårstylisten fått sin inspiration ifrån, snarare den klassiska redhead britten, eller?

2008-12-12 @ 00:48:26
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91