Chanel Choco Phone!

Klang

Den senaste i mängden modehus som slår sig in på mobilhimmlen är Chanel. Deras
Choco Phone skall ser ut som en chokladkaka när den är stängd och kommer i färgerna silver, vitt, svart och gult. Designern bakom den nya chokladbiten som skall skapa ha-begär är Fred de GARILHE. Hur vida den fungerar får ni utgå från den här extremt jobbiga engelska texten som jag inte hade någon som helst ork att försöka översätta. ."It works by integrating an optical fiber system that display image between two glass parts. There are 12 micro lighter fibers, that throw image components to the glass, that offer a quite good luminosity, and keep the mobile phone concept as light as possible. All lights only appear when you open the phone, by pushing removable part on the side of it".

Kommentarer
Postat av: emil klang

hej! jag heter emil klang och jag tycker att din blogg är ytterst trevlig. har du testat klangmassage?

Postat av: Dennis

Riktigt cool faktiskt! När kommer den?

2008-02-14 @ 19:06:07
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Klang

emil Klang-haha nej men jag har hört talas om det. Är det skönt?
Dennis-Det har inte släppts än.

2008-02-14 @ 19:15:40
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Stormen

ball, förutom den lilla kedjan som jag inte gillade... :)

2008-02-14 @ 20:21:38
Postat av: Stormen

ball, förutom den lilla kedjan som jag inte gillade... :)

2008-02-14 @ 20:22:48
Postat av: Daniel

Ful som stryk

2008-02-14 @ 22:35:43
Postat av: Klang

Stormen-den bör ju kunna tas bort tycker man!
Daniel-hehe

2008-02-15 @ 13:32:30
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: ab

Hejsan. Den där telefonen är bara en designkoncept. Den har ingenting med Chanel att göra, och den kommer
inte att produceras. Den finns bara på bilder skapade i datorn (vilket ju syns tydligt på bilden, att modellen inte håller i den på riktigt).
Fred de Garilhe är ju en världsberömd konceptdesigner och han skapar ständigt olika "what if"-koncept.

2008-02-17 @ 00:36:17
Postat av: Hannah

Jag tycker att den var jätte fin, ifall det är sant som ab skrev blir jag ledsen. Eftersom det är den finaste mobil jag någonsin sätt!! Död åt dom som inte vill produsera den!!! XD

2008-04-12 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91