Inspiration-Jumpsuit

Klang
Jupsuiten eller svenska overallen/byxdressen gör entré i vår och sommar. Den har synts till på många internationella kollektioner som Diesel, Adam Kimmel och Alexander Mcqueen. Det är verkligen inget lättburet plagg utan det kräver sin man. Får man till det kan de bli assnyggt om inte, ja fiasko. Snyggast blir det om man får tag i en nylonaktig eller en i tunt material för att slippa grovarbetar looken. Över ser ni hur jag skulle kunna tänka mig matcha om jag drog på min overallen. Så är jumpsuiten någonting du kommer anamma eller låter vi stylisterna och byggarbetarna ha den ifred?

Jumpsuit-Parasuit®
Skjorta-Jil Sander
Solglasögon-Acne Jeans
Skor-A.Testoni
Nyckelring-Lanvin
Väska-Vivienne Westwood

Kommentarer
Postat av: Diskus

Sjukt snygg! tyvärr värkar det vara så att vi har helt olika smak när det gäller skor ;)

2008-02-26 @ 15:14:31
Postat av: Joakim

Snyggt matchat! Tänker på psykvård/fängelse när jag ser jupsuiten :P haha

Postat av: Johannes

Jumpsuiten är fantastisk! Jag har länge väntat på comebacken. Men som du säger, det kräver verkligen sin man för att bära upp den! Dock ska man inte vara rädd att prova. En fin ihopsättning av plagg! Brunt är en fin - och alltför underskattad - färg.

För övrigt vill jag svara Diskus:
Skorna som det skrivs om är i regel sjukt snygga och väcker enorma ha-begär. Jag har fortfarande inte sett någon sko jag INTE kan tänka mig.

2008-02-26 @ 16:43:41
URL: http://edmarc.blogspot.com
Postat av: T

Det mesta ser bra ut speciellt skorna. Gillar inte glasögonen, direkt kopia av Oliver Peoples Riley. Sen var nyckelringen inte så märkvärdig men den såg ju inte dålig ut iaf.

2008-02-26 @ 18:49:29
Postat av: T

Var hittade du föresten Louis Vuitton bouleväskan?

2008-02-26 @ 18:52:42
Postat av: C

snyggt!
vet du vart man kan köpa jumpsuiten?

2008-02-26 @ 19:44:14
Postat av: annika

god vad de där glasögonen är snygga!

2008-02-26 @ 22:17:50
URL: http://werewolf.webblogg.se
Postat av: fashionholic

yo babe.. fan jag vet inte...jumpsuit på killar.. på tjejer.. absolut ja, men ni grabbs får nog hoppa över det ;) allt annat var dock supersnyggt ;) kram

2008-02-27 @ 11:02:01
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: johanness

ser riktigt coolt ut på bilden, men jag skulle nog se fjantig ut i det och kännamig lite obekväm, men på en modell, visst =)

2008-02-27 @ 13:25:52
URL: http://webbplats87.blogg.se
Postat av: KJ

Väldigt snyggt, men är något som nog passar bättre i en editorial än på gatan.

2008-02-27 @ 14:19:57
Postat av: Klang

Diskus-jasså har jag taskig skosmak?=)
Joakim-hehe ja en i orange vore kanske lite uppseendeväckande.
Johannes-tack för de!
T-Som jag skrev kommer jag inte ihåg vart jag hittade den. Jag letar bilder dygnet runt känns det som och jag sparar alla i olika mappar. Den bilden kan vara ett halvår gammal.
C-www.jcpenney.com
annika-ja de e fina, är glad att jag äger ett par.
fashionholic-Ähh sluta nu =)
johanness-ähh som johanness skrev man ska våga lite
KJ-karl the k du skulle va skitsnygg i den1

2008-02-27 @ 16:56:09
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Kricke

Skorna och väskan är GRYMT snygga! Resten är ok, förutom jumpsuiten som är gräslig!

2008-02-27 @ 21:36:22
Postat av: Diskus

Haha nej, det låter som det är tvärtom :P

2008-03-02 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91