Tipsar-Sandaler

Klang
Bild: D&G, Patrick Cox, Jil Sander, Acne Jeans, Sergio Rossi & Prada

Förra året tjuvstartade gladiatortrenden för killar som jag tror kommer fortsätta även denna sommaren. Själv tycker jag man skall akta sig för
överremmade sandaler. Förra sommaren var det de enda alternativen på marknaden och är lite väl feminina för min smak denna sommaren. Om man vill fortsätta gladiatortrenden tycker jag att Acne och D&G har de bästa alternativen pgr utav de maskulina dragen. Som jag skrev tidigare är jag själv sugen på ett par från Acne men tror det blir ett par liknande Jil Sander sandaler som känns betydligt mer trendiga denna sommaren. Riktiga gubbsandaler med strumpor i. Självklart inte mitt i sommaren men nu på vårkvisten känns det helt rätt. Tokigt kan det låta men de brukar ni oftast tycka om mina tips, eller?

Kommentarer
Postat av: USCH

Fy fan vad fult det är med sandaler, no offense. Jag hatar dem alla

2008-02-12 @ 17:41:15
Postat av: andreasanton

jaa, snadaler är inte så jättevackert direkt... Men mkt bra inlägg dock"!

Postat av: Joakim

De flesta var snygga! men acnes.. får birkenstock vibbar.

2008-02-12 @ 18:25:28
URL: http://joakimf.blogg.se
Postat av: Jesper

Acnes sandaler är hur snygga som helst!
Själv ska jag dock försöka hitta en billigare variant.
Fan vad jag längtar till våren nu.

2008-02-12 @ 19:30:18
URL: http://somethingmustbreak.blogg.se/
Postat av: Johanness

Härligt med sandaler, minns en tid då sandaler var bannlyst. Men det är alltid skönt att få lufta tårna. Men strumpor i sandalerna har jag nog fortfarande lite svårt för, precis som du förutspådde.

2008-02-12 @ 19:42:37
URL: http://webbplats87.blogg.se
Postat av: Rikard

Du behöver inte bekymra dig Klangen, oavsett vad du tar på dig och hur crazy det än är så har du för det mesta lyckats :D

Imorgon får jag i alla fall hem mina Acne sandaler, och visst känns det segt att vänta till sommaren, men varför inte smygstarta ändå? hehe, varmt kan det ju vara i april :D

2008-02-12 @ 19:49:18
URL: http://rikardandreas.blogg.se
Postat av: ruben

var har du sandalerna från wester??

2008-02-12 @ 21:46:31
Postat av: Diskus

Jil Sander sandalerna var i stort sätt de ända jag tyckte om förutom acnes som jag tycker är halvsnygga, hehe.

2008-02-12 @ 22:38:58
Postat av: Niclas

Dom från Prada var ju riktigt schyssta!

2008-02-12 @ 22:54:36
URL: http://nislas.blogg.se
Postat av: Klang

USCH-kan förstå dig. För några somrar sedan skulle jag aldrig få för mig att ha sandaler. Då var det bara sneakers som gällde. Men smaken kan förändras.
andreasanton-Tackar tackar
Joakim-rätt birkenstocks kan va svincoola.
Jesper-ja vädret är ju kanon idag också.
Johanness-hehe sa ju d!
Rikard-Lucky you
ruben-Borta?
Diskus-Då har vi liknande stil
Niclas-ja de e faktiskt klockrena.

2008-02-13 @ 11:51:28
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Amanda

Hemskt fint tycker jag! Det borde alla män ha!

2008-02-13 @ 17:33:32
Postat av: Don

Pris och hvor på Jil Sander?

2008-02-14 @ 08:38:23
Postat av: Simon Wallin

Du är ju helt beroende av sandaler, många snygga för övrigt

2008-02-22 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91