Nyköpt-Julian Red Jacka

Klang

Det är så trevligt när man får tag på reaplagg man kollat på länge men aldrig slagit till på. Detta är ett sådant plagg! Speciellt kul när jackan inte känns gammal eller uttjatad utan funkar perfekt nu när det spås bli riktigt kallt fram igenom. Det jag gillar mest med jackan är dess enorma volym i ryggen, som bildar en rund båge. Själv
viker jag in kragen som jag anser vara lite stor. Då blir det exakt en sådan jacka jag suktat efter i ett år typ. Fick också med mig en svart oversizad collegetröja ut ur butiken på brännkyrkagatan 73. Så skynda er dit för de har en del riktigt fina plagg kvar på rean!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns den kvar i 46?

2008-01-17 @ 20:00:09
Postat av: Klang

Anonym-Har faktiskt ingen aning, ring butiken och kolla.

2008-01-18 @ 11:51:20
Postat av: Armanmia

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91