visning-Carin Wester AW 08/09

Klang

Bild: De bilder som över huvud taget syntes!!!!

Carin Wester har gjort en riktigt snygg kollektion till kommande höst och vinter. Det är naturligtvis en hel del stickat som de skall vara. Silhuetten är volym med stora cardigans och oversizade byxor. Materialen är bomull men med en hel del manchester. En skofavorit från denna vinter fortsätter - rågummisulan. Denna gång är det även här manchestern som står för överdraget. Orange är accentfärgen och volym är finessen, så går mina tankar efter visningen. Dock gick 50% av visningstiden åt att i desperation fixa kamerans funktioner för att slå igenom röken i lokalen.

Kommentarer
Postat av: Jakob

Så värdelöst! :O
Du vet inte någon sida där jag kan se bilder från visningen?

2008-01-28 @ 18:38:57
Postat av: Dennis

Bon Magazine kommer väl att ha samtliga bilder från visningarna på deras web formodar jag?... Rätta mig om jag har fel... ;)

Postat av: Anonym

avgå klang!

2008-01-28 @ 19:23:22
Postat av: .

kanske inte beror på kameran utan fotografen?

2008-01-28 @ 22:55:30
Postat av: fred

jag tycker bilderna var fina ja... men kanske inte så redovisande.

2008-01-28 @ 22:59:46
Postat av: Klang

Jakob-Kolla in stureplan.se, kingmagazine och bon de lägger upp bilderna snabbt.
Dennis-Helt rätt
Anonym-Absolut! Här har du min avskedsanmälan.
Anonym-Japp! Tror du inte att jag skulle tagit ordentliga bilder om jag kunnat?
Fred-hehe tack! Nej absolut inte, var nära på att skippa lägga upp bilderna men de kändes så surt. Först fucka upp Acnes visning sedan inte få ett enda fungerande kort på Westers visning. Nej bättring resten utav veckan.

2008-01-29 @ 00:48:49
URL: http://klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91