Visning-Velour AW 08/09

Klang

Kollektionen andas nonchalant preppy. Stickade cardigans ramar in ansiktet, och pullovers kan bäras i både strikta och avslappnade sammanhang. Chinos kommer i smala modeller i bla. jeanstyg. Överdelarna har en "boxig" look med korta skjort-jackor, alternativt oversize med en anorak-parkas. T-shirts med motiv av stormiga hav, multifärgade sjalar i linne och quiltade weekendbags är några av denna säsongens accessoarer. Visningen är riktigt fin och jag blir positivt överraskad. Den stora nyheten är att velour har en skokollektion från och med hösten. Det visas upp både låg- och högskor med rågummisula i mocka. Här kan du se fler
bilder från visningen.

Kommentarer
Postat av: IA

Nice. Give me more. synd att kameran inte funkar helt ok.

2008-01-29 @ 19:36:22
Postat av: Sebastian

Första intrycket, av Velour, är för mig som vanligt alltid för "grungigt" för Sebastian. Men allt efter efter att modellerna gick förbi, gick man i någon slags bekvämare stämning och jag såg ändå en hel del bärbara snygga kläder. Vad tycker du själv, Robin?

PS. Satt du bra där ute på kanten ;) .DS

2008-01-29 @ 20:49:55
Postat av: David

Tycker väldigt mycket om skjortan nere till höger

Postat av: Klang

IA-Som tur är finns det flertalet sidor där kamerautrustningen är felfri där man kan kolla in alla bilder.
Sebastian-Ja Velour är alltid Velour. Det fanns minst 4 plagg från denna hösten som fortsätter nästa. Men kul att se att de fortsätter framåt fast de tar lite tid. Loves skor såg skitfina ut och kan tänka mig att köpa de låga när de släpps. På kanten trivdes jag bra. Vart satt du och har vi hälsat?
David-Färglad ilf.

2008-01-30 @ 10:32:27
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Sebastian

Nej, vi har inte hälsat förutom någon gång på stan, på NK tror jag. Jag är före detta Boomberry. Jag satt på motsatt sida, just på velour.

2008-01-31 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91