Visning-Whyred AW 08/09

Klang

När musiken sätts igång märks redan en radikal skillnad. Det ligger något internationellt i luften. Dunk, dunk, dunk, ljussättningen och första modellen kommer ut. Det går nästan så långt att man tror sig befinna sig i Milano. Det är en sådan skillnad på denna och de övriga visningarna (dock var Acne och Filippa k pampiga i sig). Whyred har skapat någonting som kommer få upp ögonen på inköpare världen över och tar där med ett stort steg i trappan mot svenska Acne i toppen. Kläderna var skräddade, hade markarade axlar, fina linjer och färgskalan var ren och snygg. Klassiska Whyred signatursilhuetter i blandade material som nylon, ull och bomull. Det som gjorde mig extra förtjust var de snygga accessoarerna. Skorna var så bra, blå, svarta och vinröda med höga 50-tals sulor. Ja hör och höpna mina damer och herrar detta var helt klart veckans höjdpunkt och jag ser inget i schemat för resten utav veckan som kan komma i närheten av Whyreds storvisning. Bravisimo. Kolla in resten utav mina bilder
här.

Kommentarer
Postat av: Ida

Var inte så enormt glad i Whyred men visst det är många fina plagg och speciellt skorna. Fast det handlar nog mest om att det inte riktigt är min stil och inte att jag tycker det är dåligt.

Postat av: Anonym

herregud. Det var typ det tråkigaste jag sett

2008-01-30 @ 11:43:16
Postat av: Don

sjukt nice, sjukt cleant! Men jag tycker personligt at Filippa k är snyggare SS08, men Whyred är sjukt nice FW08

2008-01-30 @ 11:51:08
Postat av: ...

robin jag har en fråga:
hur många visningar har du i egen hög person sett i milano?
haha
x

2008-01-30 @ 12:57:49
Postat av: pelle

Seriöst klang, sorry o va neggig men det här är ju så sjukt kul!

http://www.kingmagazine.se/king/page.aspx?id=62159

Är detta din syn på mode? vill inte va taskig men seriöst, ska inte mode va individuelt????

haha sjukt kul!

2008-01-30 @ 14:39:34
Postat av: T

Är ni medvetet klädda likadant?

2008-01-30 @ 14:56:20
Postat av: klang

Ida-Nja känns inte riktigt som din stil. Fast du hade allt vart fin i deras kläder.
Anonym-Tråkigt kanske, klassiskt och snyggt ja.
Don-Ja den va grymm!!
...- Jag har inte vart på någon, skrev jag det? Jag tror ju att jag skrev att de kändes som om jag var där men. trodde inte de var så svårtolkat.
pelle-hehe det var sjukt kul! Vi skrattade gott åt våra siamesiska outfits´. Och var tvungna att ta kort på oss trendpuckon.
T-hehe nej absolut inte men när vi såg att vi var liknande klädda var Pamela tvungen att ta ett kort.

2008-01-30 @ 15:36:20
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Emma

Kan hålla med att på herrsidan var det väldigt fint. Det var en fin färgskala. Skulle nog lätt kunna se mig själv i herrkläderna. Kanske hade man upplevt det annorlunda om man vart där.

2008-01-30 @ 16:40:39
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Ida

Åh så snäll du är ;) Jo men det fanns ju ett och annat plagg jag kunnat se lite smashing ut i ;)

2008-01-30 @ 21:13:11
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Peder

Hahahaha king bilden var det roligaste jag har sett. Nej det är ingen slump att dom klär sig exakt likadant. Dom är bara två sköna lirare som tar på och viker å trixar precis som det står
varenda tidning. Vem vet nästa nummer av arena homme kanske uppmärksammar bajskorven som accessoar...

2008-01-30 @ 22:57:53
Postat av: klang

emma-ja tror de för den va svinbra=)
ida-Om du skulle=)
peder-Bajskorv sa du, hmm vart får man tag på de innan de blir för trendiga?

2008-01-31 @ 12:19:43
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Patriksophie

Nice site keep it up

2009-05-25 @ 13:39:58
URL: http://patriksophie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91