Julian Reds nya webshopsatsning!



Det här är ju riktigt roligt! Julian Reds nya webshop erbjuder mig eller dig med blogg chansen att agera smådealer. Jag kan här posta ett plagg (som denna jacka) och du kan zooma och granska plagget som just jag har valt ut. Tycker du om det kan du bara klicka på länken och vipps e du där. Coolt tycker jag och som jag nu hört kommer funktionerna växa i framtiden. Så köp nu för bövelen denna jacka i min lilla Julian Red shop;)

Edit: I helgen har Julian red stor utförsäljning. Både gammalt och nytt säljs för låga priser, så passa på att fynda!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ne, jag avstår. Den är ful.

Postat av: Dennis

Var du på cocktailpartyt idag? Eller igår egentligen eftersom det är efter midnatt. :P Jag var också bjuden men kunde inte vara där. Nice funktion indeed!



Ha det. ^^

2008-07-04 @ 00:33:27
URL: http://www.dennism.se
Postat av: NY

Tja Klang,



några förslag på så kallade rom-sandaler för en ganska liten plånbok? Bra blogg!

Ha det underbart

2008-07-04 @ 07:18:12
Postat av: Ivan

Fast granskningen "zoomade" inte tillräckligt, info. texten döljer halva plagget!

Behöver slipas ordentligt innan det känns coolt.

2008-07-04 @ 07:55:00
Postat av: Einar

Ivan, testa att trycka på ”Hide info”, då försvinner infotexten.

2008-07-04 @ 09:51:12
Postat av: Gooda

Jag tycker texten borde vara gömd i börja. Varför inte ha "show info" istället. Smart grej!

2008-07-04 @ 11:51:11
Postat av: Klang

Stefan-Smaken är som sagt... Det är min favorit.

Dennis-japp. Synd att du missade det var trevligt

NY-befinner du dig i sthlm så ska du gå till Sko uno som har sandaler i carin wester style för ca 500 kr.

Ivan-Som Einar skrev kan man trycka bort infon. kan hålla med om att det borde vara tvärt om. Att man klickar på info för att få info inte tvärt om.

Einar-precis

Gooda-Håller med

2008-07-05 @ 13:21:04
URL: http://klang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91