Min dag!!

Bild: It´s my birthday today, and i went shopping for Jil Sander

Idag fyller jag år och firar det med att ta riktigt god hand om mig själv. Startade dagen med en god pizza och sedan hem (utslagen efter gårdagens natt) och sova en stund. Efter det gick jag och klippte mig på Noir, sedan iväg ock köpte mig en fin födelsedagspresent (tyckte jag var värd det). Det blev en skjorta som jag suktat efter ett bra tag. Jag skrev tidigare om Jil Sanders ursnygga stickade kortärmade tröja som såg ut att ha blivit ihopblandad i tvätten och efteråt fått en torrfällsliknande ton. Det blev aldrig en sådan tröja men skjortan (i samma stil, märke och färg) den fick bli min. Nu ska dagen avslutas med middag med nära och kära och sedan en fartfylld utgång. Grattis Grattis på dig klangen, tack!

Kommentarer
Postat av: Wictor

GRATTIS KLANG ;)

2008-07-19 @ 21:21:58
Postat av: Sebastian

Snygg skjorta! Grattis!

Postat av: Andreas

"...som såg ut att ha blivit ihopblandad i tvätten..." Hahaha. Komik och tragik. Modeoffret Klang har gått på ännu en mina. Jag förundras och står svarslös. Hur många liv har denna katt.

2008-07-20 @ 09:23:33
Postat av: Anonym

Andreas, det är Raf som som gjort den. Fattar du ingenting?

2008-07-20 @ 12:35:09
Postat av: Bjarne Stroustrup

Nice, grattis. Synd att de gröntonade tog slut så fort. Antar att den här är i gråton? NK göteborg hade lite andra kulörer, och jag har för mig att Berlinbutiken hade några åt det blå hållet också. Men "do not wash" är inte en instruktion som jag är så där förtjust i på skjortor...

2008-07-20 @ 12:52:39
Postat av: Andreas

Jag sökte mig tillbaka med förhoppning om reaktion. Den jag fann var något oväntad. Någon pratar om Raf och dennes arbete för Jil Sanders. Urskuldar detta namn blind konsumtionshysteri? Allting är upp och ner. Dessutom går plagget som står i centrum för diskussionen inte att tvätta enligt Bjarne. Jag förbryllas än mer.

2008-07-20 @ 13:15:28
Postat av: Bjarne

Jag håller med om att Rafsnacket är irrelevant. Men att investera i en utomordentligt vacker skjorta - även om den enbart kan kemtvättas - på sin födelsedag är inte att likställa med blind konsumtionshysteri. I min bok. Cheers.

2008-07-20 @ 15:11:59
Postat av: Dennis

Grattis killen :)

2008-07-21 @ 06:35:05
URL: http://www.dennism.se
Postat av: emy

grattis, grattis! ska bli kul att se hur det blev i håret. tjejerna och killarna på noir är grymma!

2008-07-21 @ 18:26:27
URL: http://emscatwalk.blogg.se/
Postat av: Jonas

Gratulerar! Jag fyller faktiskt också snart! :)

2008-07-21 @ 21:52:31
URL: http://w2best.blogg.se/
Postat av: bjorn

Vi överlever inte utan nyliberalism (am projektet= upplysning, kraft, eget ansvar etc).

Sex, våld och arbete.

Sen är det den judiska frågan - många judar inom arbetarrörelsen (säljer in intellektuella lösningar som kommunistpacket idag "massa meningslösa ord utan substans").

Samma mentalitet idag = kanske att naturen går mot utrotning. Kontroll över en del media - och liknande organisationer.

Djävulens folk (enkelt å slå ut).



Räkna 1 miljon gånger

Vad som gett nybyggaranda etc



Spindel som kan döda dom



satan, onda aliens sas hjälpt katolikerna bla i alla tider (empiri idag= skämt detta med kondomer och aids= korrelationen däri och upphöja sig som främsta läran = vi är överlägsna prostentatismen och en dogm om det)

Postat av: m-boy qx

tragiskt att köpa en skjorta till sig själv på sin födelsedag

2008-08-03 @ 12:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91