Önskeoutfit!



Allt jag vill ha just nu är grått svart och vitt. Ingen skillnad på höst eller sommar. Jag kanske är lite grå av mig vem vet. Det jag gillar med denna önskeoutfit är blandningen utav nu gamla och nya plagg. Att de just passar så bra ihop och att de kan följas åt säsong till säsong. Några saker väntar jag extra mycket på, som Acnes lågskor med fyrkantig tå och Lanvins alla accessoarer. Det blir en otroligt snygg höst, kanske den snyggaste på länge, enligt mitt tycke.

Skjorta-Marni
Shorts-Miu Miu
Skor-Acne
Väska & Plånbok-Jil Sander
Slips-Lanvin

Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag snöar allt för ofta in på dito färger. Det känns sannerligen bra att ha allierade.



Fint var det, i alla fall!

Postat av: max

sjyssta skor!

2008-07-23 @ 23:09:10
Postat av: Jacob

Osmakligt.

2008-08-12 @ 00:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91