Skröna eller inte!?


Något jag fastnat extra för är levande blommor som accessoarer. För det har jag Lanvin att tacka för eller i detta fall stylisten. Men frågan är om det är slump eller inte!? Det sägs att de blommiga accessoarerna var just en slump och att det i själva verket var vanliga blommor som stod i fina vaser backstage innan visningen. Stylisten får tydligen syn på dessa fina blommor bara några minuter innan första modellen skall göra sin entré på catwalken och plockar snabbt fram en kniv och snittar blommorna till lagom längd och fäster dem på kläderna. Slump, sanning eller skröna spelar ingen roll för det är en rolig historia som givit mig massvis med inspiration..

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja det vore ju i sanning rätt roligt om så vore fallet, men ofta är det ju slumpen som skapar nya företeelser...

Postat av: Janni

Vad har du för dator?

2008-06-11 @ 11:27:50
Postat av: simon

hur som helst var det grymt snyggt

2008-06-11 @ 14:12:04
Postat av: Klang

Jonas-ja i detta fall var slumpen extremt bra

Janni-Mac hemma och pc på jobbet.

Simon-Tycker jag me

2008-06-11 @ 17:45:33
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Det är ju snyggt, men levande blommor färgar av sig, vilket jag inte vill förstöra en Lanvin-kostym med. Finns realistiska plast

2008-06-11 @ 21:54:35
URL: http://theproject08.blogspot.com/
Postat av: v

Blommorna är jätte fina, extra kul när de är äkta.

Passar ju jättebra när man ska ut :)

2008-06-12 @ 20:13:14
Postat av: Karl

Ingen som har något tips på vart man kan hitta någon blomma? (inte riktig dock)

2008-06-28 @ 20:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91