Stockholm fashion week by berns!


Tänk va tiden går fort! På måndag 30/6 är det återigen dags för Stockholm fashion week by Berns! Några nya märken har tillkommit och några har försvunnit. Ett visning som skall bli extra roligt att se är Tiger of Sweden som debuterar på modeveckan. Att Acne visar sin visning på kontoret gör mig ingenting för deras lokaler är helt galet pampiga och fina. Ja som sagt, nu kör vi igen och denna gång skall batterierna vara laddade och extra kamera vara medplockad. De överstrukna visningarna över på bilden är de jag tänker besöka så det kommer bli full fart och jag kommer att uppdatera så mycket och fort jag bara kan.

Kommentarer
Postat av: Bryan

Vi ses på Filippa K!

2008-06-28 @ 13:14:03
Postat av: Anonym

Kul att i alla fall Carin Westers visning är öppen för allmänheten, något som borde besökas!

2008-06-29 @ 14:11:12
Postat av: S

Velour?

Nakkna?

Nyheter?

2008-06-29 @ 15:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91