Tipsar-Armékepsen


Bild: Lanvin, CA4LA, Asos, CA4LA, Lanvin, propper & John Galliano

Jag har använt mina armékepsar varje dag sedan jag
köpte dem. Priset för en klassisk Propper kepa är under tvåhundra kronor och är ett bra alternativ för er som inte vill betala för designerns logotyp. Själv är jag så sugen på att köpa Lanvins nylonvariant så det gör ont. $273.00 kostar den och frågan är om det inte kan va värt det (dollarn är ju fortfarande låg!). Min vän är just nu i Paris så jag kanske får ett ryck och ber han köpa den åt mig (dock mycket dyrare). Här över har ni iaf några varianter att välja mellan om ni skulle känna er sugna på en.

Kommentarer
Postat av: Knutsson

Den snyggaste av alla dessa avskyvärda kepsar är ju Propper'n, och så är du sugen på den minst tilltalande av de alla.

2008-06-08 @ 17:36:22
Postat av: johanness

Jag gillar dessa kepsar men 1 612 kr känns ändå som ett väldigt överpris för en nylonkeps. Dom du har nu är snygga tycker jag, kör på dom!

Postat av: Hofmästarn

Nej nej och åter nej, är detta ens en modeblogg?

2008-06-08 @ 23:07:42
URL: http://rotten.com
Postat av: Markus W

Tyvärr men jag förknippar endast dessa kepsar till en sak .

2008-06-08 @ 23:50:32
Postat av: Anonym

jag antar att det är "fez"-formen man vill åt med dessa, som förövrigt jag tycker är det absolut rätta på huvudet just nu.

Men det kommer ju aldrig funka med de där.

Konstig mischmasch av märken också!

2008-06-09 @ 03:37:45
Postat av: Erik Lindberg

Klang gör om gör rätt

2008-06-09 @ 18:04:16
Postat av: Klang

Knutsson-Galet!

johanness-kommer troligtvis tröttna påd em innan jag fått tummen ur och köpt Lanvins så jag kommer nog hålla mig till mina propper.

Hofmästarn-nej det är en matblogg!

Markus W-Natzi?

Anonym-Nej det är inte fes formen jag är ute efter.

Erik Lindberg-Nu förstod jag inte

2008-06-11 @ 17:49:49
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: j

asnice. den blåa lanvin är snyggast lätt.

2008-06-11 @ 19:44:33
Postat av: arre

du är fan gay

2008-06-27 @ 01:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91