Inspiration-Art School

klang

Skorna med stort S som jag skrev om tidigare har en lillebror i form utav dessa vita. Kanske ännu trevligare och betydligt mer lättmatchade än den färgglada. Tillsammans med chinos och en grå skjorta instoppad med antikspännet på skärpet från Acne är man så god som snyggast i sommar. Just dessa spännen som återkommer i sandalerna är riktigt fina och skapar ett helt annat intryck på skärpet som jag gillar.

Skjorta-John Varvatos
Chinos-Samsøe & Samsøe
Skor-Yves saint Laurent
Skärp-Acne


Kommentarer
Postat av: Peter J

Mästerligt Klang, så skall jag också se ut i sommar!

2008-03-14 @ 16:45:47
Postat av: Markus W

Stört snygga skor men de hör typ hemma i en utställning. Typ stört svår att lyckas få dem passa in i någon outfit :P

Postat av: Simon

Hehe, skorna har jag inte mkt till övers för men resten av outfiten ser kanon ut.
Får man passa på och fråga vart slipsen kommer ifrån?

2008-03-14 @ 18:14:49
URL: http://killarmedkoll.blogg.se
Postat av: Simon

Haha, ser nu att det är andra änden av skärpet som jag misstog för att vara en slips! Det hade varit snyggt till annars. Aja, bra jobbat, som vanligt, klang.

2008-03-14 @ 18:16:32
URL: http://killarmedkoll.blogg.se
Postat av: Yngve Klass

Mycket fint, och för att vara inspirationsbild från Klang: mycket bärbart. Kolla in vår blogg för en kommentar till ditt inlägg om ärmlösa kavajer...

Trevlig helg

Postat av: Klang

Perer J-Tackar tackar
Markus W-jag tycker den här vita varianten är skitlätt att passa in. En vit sko som lyckats få lite färg på bara;)
Simon-Du svarade så bra själv ang slipsen, kul att du gillade resten.
Yngve Klass-Där fick du till det Yngve!

2008-03-14 @ 19:44:02
URL: http://klang,blogg,se
Postat av: Jacob

Klang du är en jäkel på att hitta snygga kläder, diggar din hemsida skarpt. Det enda jag inte förstår mig på är ditt återkommande val av konstiga skor?

2008-03-14 @ 20:51:53
Postat av: Anonym

hur skall man bära ett rostigt bälte utan att det fläckar ner övrig klädsel? vilken idiotisk idé men ändå så självklar för ett riktigt modeoffer.

2008-03-15 @ 08:20:16
Postat av: pelle

Byxorna e samsoe samsoe.

2008-03-15 @ 22:32:37
Postat av: T

Men man kan ju inte ha slips på konstskola, då kommer den förstöra tavlorna och fastna i svarven. Nej då är det fluga som gäller. (Riktat till kommentareran, jag vet att det inte är en slips)

2008-03-16 @ 12:48:40
Postat av: Karl

Nice! gillar blandingen av uppdressat och färgglatt, skorna kan nog lyfta de flesta outfits

2008-03-16 @ 13:36:52
URL: http://karlkarlsson.blogg.se
Postat av: Klang

Jacob-haha oj e de så konstiga?
anonym-ja givetvis för oss modeoffer! Du tror inte de har behandlat dem och borstat dem så att de självklart inte färgar av sig?
pelle-de har du rätt i!
T-okajj.
Karl-exakt poweful shoes

2008-03-16 @ 14:47:04
URL: http://klang.blogg.se
Postat av: Odinsilje

Greetings. This site is so full of information

2009-07-24 @ 10:10:30
URL: http://odinsilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91