Önskeoutfits!

Klang

Bild: Klicka på bilden för förstorning.


Jag hade svårt att bestämma mig för vilken outfit jag skulle blogga om så de fick bli bägge två. Vilken av dessa skulle du föredra? Kanske blir det en mix utav båda två? Jag har fortfarande inte bestämt mig. En sak som är säker, skorna känns i vilket fall klockrena.

vänster: Jeansskjorta, second hand. Byxor, Ralph Lauren. Skor, YSL. Väska, The last bag. Solglasögon, Sol Moscot
Höger:  Jeansskjorta, second hand. Byxa, H&M. Skor, YSL. Väska, Lanvin. Solglasögon, Linda Farrow Vintage.


Kommentarer
Postat av: Jens

Vänstra är klockren! Glasen och skorna är så coola!

Postat av: T

Ska du ha målade skor får du ha målade byxor också. Vänstra.

2008-03-02 @ 16:59:00
Postat av: Jonathan

Jag tycker mer om den högra outfiten. Skulle eventuellt byta ut väskan mot den vänstra.

2008-03-02 @ 18:14:59
Postat av: albin

vänstra, tror jag :D

2008-03-02 @ 18:23:38
Postat av: heyyouwhostandup

den vänstra var snyggast

2008-03-02 @ 18:34:50
URL: http://heyyouwhostandup.blogg.se/
Postat av: Philip

vänsta skulle vara riktigt snygg om man byter ut kortärmade mot en långärmad jeanskjorta!

2008-03-02 @ 18:40:08
Postat av: LukasGBG

Jag får väl säga högra då. Blå-svarta kombon är oslagbar just nu tycker jag. Heja skorna med , hoppas det kommer en "outfit"-bild med dom i framtiden !

2008-03-02 @ 21:42:43
Postat av: G

Hej! Kan du rekommendera någon affär där jag kan hitta sandaler i Karin Westers still? Tack på förhand! G

2008-03-02 @ 22:40:48
Postat av: Spyse

Jag skulle inte bära någon av dessa.

Totalt vedervärdiga outfits, men det säger säkert vissa om det jag har på mig så :)

2008-03-03 @ 00:32:46
Postat av: Robbin

En fråga åt dig klang!
Jag är jätteförtjust i vibskov scarfs, men har inte råd att köpa flera. Vet du var man kan hitta ett bra alternativ till sånna sjalar? Det är säkert second-hand butiker, men vilka second hand butiker isåfall?
Annars tack för en superbra blogg!
Robbin

2008-03-03 @ 04:41:38
Postat av: Kricke

Jeansskjorta är inte snyggt! Kortärmad skjorta är inte snyggt! Färgkluddade skor är inte snyggt!
Resten av prylarna är ok. Särskilt chinosen från RL.

2008-03-03 @ 07:19:43
Postat av: Klang

Alla-Ser ut som ni tyckte om den vänstra bättre.. Hade nog valt den också, eller jag vet inte.
LukasGBG-ja de hoppas jag också=)
G-när du skriver carin wester stil så antar jag att du menar sandaler. Då skulle jag kolla in acnes butiker, en liten butik på sveavägen som dock bara har tjejstrlk, (upp till 42) som har svinsnygga.
robbin-H&m har om jag inte mins fel vibskov inspirerade scarfar.

2008-03-03 @ 14:17:32
URL: http://Klang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91